| Fllyyper a întrebat:

Salut, am o statie audio de 2200 de wati si un subwoofer de aprox 600 pe masina. imi rupe bateria... daca pornesc statia si e masina pornita dupa 5-8 secunde se opreste motorul... a zis cineva ca poate nu e legata bine si face un scurt. pentru ca am gasit si o siguranta arsa. apoi dupa ce am inlocuito tot asa face. a mers vreo 15 minute dupa ce am montat statia apoi tot asa face am pus-o moare bateria o iau isi revine bateria si merge masina dupa 30 de minute. v-a rog ajutati-ma

Răspuns Câştigător
| Arthur a răspuns:

În primul rând la aşa o putere bateria nu face faţă, este indicat ca sistemul audio să fie alimentat cu motorul pornit.
Pe de altă parte te sfătuiesc să montezi un alternator de 80 A care va acoperii consumul mai bine decât cel pe care bănuiesc că îl ai de 30 A.

| Fllyyper explică (pentru Arthur):

Doar cu motorul pornit l-am folosit. nu stiu ce alternator am. e un bmw 520i e39 din 96.

| Fllyyper explică (pentru Fllyyper):

Si nu are nimic daca i pun alternator de 80 A?

| Arthur a răspuns (pentru Fllyyper):

Păi e mai bun, suportă un curent de consum mai mare. Nu deranjează cu nimic, avantajează prin rezerva de putere.

| Fllyyper explică (pentru Arthur):

Si unde gasesc un astfel de alternator? ca m-am uitat putin pe net dar am gasit doar originale... cel putin nici nu stiu cat are cel stock

| Fllyyper explică (pentru Fllyyper):

Da. cablul negru pe masina de pe care am luat statia era legat de caroseria masinii la mine e legat la minus la baterie si la gnd la statie. plusul e legat la plus la baterie si la statie la +12 V asta e problema cred

| Arthur a răspuns (pentru Fllyyper):

Nu, e corect.

10 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Problema este ca pentru a functiona trebuie condensatori in primul rand, nu sa o pui direct pentru ca atunci clar moare, alternatorul ramane acelasi pentru ca este scump sa schimbi alternator si automat si baterie, apoi cu condensatori va fi totul ok, dar si asa ai grija ca exista un scurt undeva daca moare in 5-8 secunde, or statia are probleme, or este legata prost. Cel mai probabil avea un fir pentru surplusul de curent, un fel de impamantare, impropriu spus dar cam cu acelasi rol, acel fir l-ai legat pe firul de curent al masinii, aici este cea mai frecventa greseala, dar nu poti stii sigur, du-te la un electrician bun si nu te costa mai mult de 50 de lei sa iti spuna ce are, apoi or o faci tu, or il pui pe el sa ti-o faca, negociezi si tu pretul!

| Arthur a răspuns:

Ai aici tipuri de alternatoare şi puteri afişate : http://www.ludwig-aes.ro/......atalog.php

| 0rlando a răspuns:

Pentru a elimina orice problemă, ai nevoie de două lucruri:
O baterie deep cycle și un condensator de 1 farad.
De asemenea ar fi bine să verifici dacă sistemul este instalat corect, altfel riști să cedeze instalația electrică a mașinii.

| S3RG1U2012 a răspuns:

Iti trebuie condensatori