| Cupă_Daniel_1992 a întrebat:

Salutare, grup!
Ieri am cumpărat un Duster, iar la un furtunaș care era introdus în conducta care duce spre radiator (o conductă mai mare), era o lipitură. În mers, furtunașul s-a desprins din lipitura aceea și mașina a început să scoată un zgomot ciudat, ca un șuierat, ca și cum trăgea aer fals când o acceleram. Ulterior, s-au aprins și martorii check-engine și check-engine stop (roșu).
Am remediat problema, am relipit acel furtunaș, dar martorii nu se mai sting. Cert e că mașina trage, nu prezintă niciun simptom. N-ar fi trebuit să se stingă singuri? Sau se șterg doar din tester?

3 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Unele erori se sterg singure imediat ce ai remediat problema, altele dupa 10 porniri reusite, altele prin deconectarea bateriei pentru cateva zeci de minute, altele doar cu ajutorul testerului.

| pufulescu0o a răspuns:

Eu zic sa te duci la service auto si sa inlocuiesti furtunasul. Nu costă o avere!
Cred ca era un furtunas de vaccum, daca nu curgea apa pe la spartura, deci ai oricum nevoie de tester ca sa stergi codurile de eroare de la motor.