anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am un Peugeot 206HDi cu motor 1.4. Mi s-a aprins martorul "autodiagnostic motor" si la computer mi-a aratat ca este ceva cu uleiul. Cand am vazut nu am stiut ce inseamna asa ca m-am uitat in manual. Erau 3 variante; 1.Surprus de ulei; 2. Ulei sub nivelul optim si al 3-lea "defectiune joja nivel ulei". Nu stiu care dintre ele a aparut fiindca nu am fost atent la asta nestiind ca sunt mai multe variante, dar oricum primele 2 stiu ce inseamna, dar a treia ce poate fi? Mentionez ca sunt incepator si mi-a murit mototrul de cateva ori fiindca nu sunt obisnuit cu ambreajul momentan si ma gandeam ca poate asta ar putea fi cauza. Vai ce parere aveti?

2 răspunsuri:
| Intruder19 a răspuns:

Cu motorul rece, verifici nivelul de ulei de pe joja, scoti joja si vezi ca are un gradaj pe ea, minim - maxim, ca sa functioneze motorul ok uleiul trebuie sa fie intre maxim si jumate, daca nivelul este la minim trebuie sa completezi.

Daca ai defectiune joja iti pierde ulei pe la joja.

Verifica nivelul de ulei intai.

| relian a răspuns:

Ce-i ala martor? Sa aprins unde anume? Vorbesti despre MIL cumva? Daca s-a aprins ala atunci mergi si scaneaza masina, numai asa afli exact ce problema ar fi.Ce citesti tu in cartea ceo ai este egal cu zero.Nu stiu ce masini sint Peugeot, n-am vazut niciodata ce tu spui.La surplus la unlei nu se aprinde nimic, nici la nivel min nu se aprinde nimnic, poate doar sa nai ulei mai deloc atunci ar apare ceva la presiune si sar aprinde ceva lumini la bord.Deci cel ala martor?