anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cine poate sa raspunda la niste intrebari legate de facultatea de medicina:



1. Este foarte dificila in comparatie cu alte facultati?

2. Cat timp liber ai in general ca student?

3. Dupa desfasurarea concursului de rezidentiat exista posibilitatea sa nu existe locuri intr-un domeniu in care vrei sa optezi?

Si daca este sau a fost cineva la medicina si poate spune mai multe despre cum este in general...Multumesc.

Răspuns Câştigător
| AndreiWeisz a răspuns:

Bine, sunt student la medicina, anul. O sa incerc sa te lamuresc.
1. Da, e chiar grea facultatea. Depinde acum si unde o faci, dar daca o faci serios (Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara, Tg Mures) o sa fie chiar greu. Comparativ cu studentii de la alte facultati, ai mai putin timp liber in timpul semestrului pentru ca ai de invatat mai mereu. Se dau seminarii (teste) in timpul anului, la laboratoare te asculta de multe ori etc. Poti sa nu inveti nimic din astea, dar iti scade nota finala, plus ca in sesiune iti vei ruga moartea daca faci atunci prima oara toata materia care e foarte multa. Acum nu zic ca nu ai deloc timp liber, ai, dar mai putin comparativ cu altii.
2. Cum ziceam deja, nu prea mult. Depinde si de orarul pe care il ai, in primii ani sunt multe materii. Eu fac la Timisoara, aici prezenta la laboratoare e obligatorie si la cursuri trebuie sa fii prezent 75%, adica ai voie sa faci vreo 2-3 absente. Acum la materiile mai aiurea, nu prea tine cont de prezenta, dar la marea parte cam trebuie sa mergi si pe la cursuri. In weekenduri e mai lejer un pic daca nu ai seminar sau teste anuntate. Eu sunt anul 2, am avut mai putin timp liber fata de anul 1 si din cate am inteles, o sa am si mai putin in anul 3 laughing