| sebybv a întrebat:

Buna ziua peste cateva zile sunt chemat la un interviu, la un
call center italiano,experienta n-am in acest domeniu dar conteaza sa stiu bine limba (la nivel conversational), italiana
mea e buna, vorbesc fluent insa ce termeni ar trebuie sa mai invat
deorece va trebuie sa fac reclame la oferte de telefonie. alea
cu sconto, etc

3 răspunsuri:
| blondyna9o a răspuns:

Le spui ca te pricepi sa vorbesti limba italiana, doar ca nu mai ai experienta in domeniu si ti-ai dori sa inveti. O sa iti spuna ei ce trebuie sa le zici la aia la telefon, nu cred ca are rost sa te apuci tu acum sa inveti ceva ce poate nu o sa te ajute (poate ei au nevoie de alte reclame). Parerea mea

| Afa_Ceri_Cata_Log_1984 a răspuns:

Grea asta. In primul rand italienii get-beget nu vorbesc italiana. La ei limba nationala este a doua limba vorbita, prima fiind dialectul specific fiecarei zone. Si au atat de multe dialecte incat la fiecare cativa km nu se inteleg intre ei.Lasand gluma, depinde foarte mult in ce domeniu este jobul. Daca e un domeniu in care ai ceva experienta - atunci foarte probabil te vei descurca de minune. In orice caz, majoritatea call-center-urilor organizeaza perioade de training in care te invata ei cam tot ce trebuie. Intre timp, arunca o privire si pe site-ul nostru: www.myworkland.com. Nu sunt foarte multe joburi dar e in crestere si iti poti crea un cont, completa profilul si CV-ul. Angajatorii cauta mereu prin baza noastra de candidati asa ca pot veni si alte oferte. BUONA FORTUNA!;)

| K13 a răspuns:

Cauta pe youtube, filmulete cu oferte telefonice in italiana. Scheda, telefono, nu prea am idee ce fel de reclame s-ar putea face.