| helena09 a întrebat:

Care sunt meseriile viitorului?

Răspuns Câştigător
| girl89_89 a răspuns:

Meseria de viitor este, in primul rand, cea care ti se potriveste tie cel mai bine. Nu te lasa ghidata dupa interese meschine, pentru ca daca nu esti construita pentru meseria de medic, tot ce vei face va fi sa te chinui singura.
Pe de alta parte, intr-adevar, meseriile din care se castiga bine sunt cele de medic, arhitect, avocat (dar este mai dificil, trebuie sa ai vocatie), politist (daca reusesti sa avansezi, la inceput va fi greu) si orice in domeniul pr-ului si al comunicarii. Bafta!

20 răspunsuri:
| anad a răspuns:

Si de viitor si in viitor :politician.

| vladimir23 a răspuns:

Cred ca constructiile si comertul cam astea au fost pe prin plan

| JesterRO a răspuns:

Inginerii de computere.
Inginerii de software.
Kinetoterapeutii.
Consultantii pentru oamenii cu probleme de comportament si de abuz al bauturilor alcolice.
Dentistii dar in special igienistii dentari.
Analist financiar.

| Grimalkin a răspuns:

Farmacist sau medic. Oamenii vor fi mereu bolnaviwinking

| amaadina a răspuns:

Cariera de politzista, informatician, medic, politician, cantareata, prezentatoare de stiri... cam astea...happy

| dean a răspuns:

Uite ca nu s-a gandit nimeni : actor, kiSS!

| venezuela a răspuns:

Eu cred ca ciorditorii profesionisti sunt in continua evolutie pe scara ierarhica: de la ciorditori de telefoane, pana la politicieni, parlamentari si alti,, oameni ai legii"(adica ei fac legea, in favoarea lor sa fie, sa jefuiasca oamenii cinstiti cat mai legal). Sorry, asta e adevarul pentru ca traim intr-o tara a hotilor.

| usernamealy a răspuns:

Diriga mea spune ca turismul

| usernamealy a răspuns:

Sau doctor ca oamenii se imbolnavesc mereu

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Astronaut.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: