| helena09 a întrebat:

Care sunt meseriile viitorului?

Răspuns Câştigător
| girl89_89 a răspuns:

Meseria de viitor este, in primul rand, cea care ti se potriveste tie cel mai bine. Nu te lasa ghidata dupa interese meschine, pentru ca daca nu esti construita pentru meseria de medic, tot ce vei face va fi sa te chinui singura.
Pe de alta parte, intr-adevar, meseriile din care se castiga bine sunt cele de medic, arhitect, avocat (dar este mai dificil, trebuie sa ai vocatie), politist (daca reusesti sa avansezi, la inceput va fi greu) si orice in domeniul pr-ului si al comunicarii. Bafta!

20 răspunsuri:
| anad a răspuns:

Si de viitor si in viitor :politician.

| vladimir23 a răspuns:

Cred ca constructiile si comertul cam astea au fost pe prin plan

| JesterRO a răspuns:

Inginerii de computere.
Inginerii de software.
Kinetoterapeutii.
Consultantii pentru oamenii cu probleme de comportament si de abuz al bauturilor alcolice.
Dentistii dar in special igienistii dentari.
Analist financiar.

| Grimalkin a răspuns:

Farmacist sau medic. Oamenii vor fi mereu bolnaviwinking

| amaadina a răspuns:

Cariera de politzista, informatician, medic, politician, cantareata, prezentatoare de stiri... cam astea...happy

| dean a răspuns:

Uite ca nu s-a gandit nimeni : actor, kiSS!

| venezuela a răspuns:

Eu cred ca ciorditorii profesionisti sunt in continua evolutie pe scara ierarhica: de la ciorditori de telefoane, pana la politicieni, parlamentari si alti,, oameni ai legii"(adica ei fac legea, in favoarea lor sa fie, sa jefuiasca oamenii cinstiti cat mai legal). Sorry, asta e adevarul pentru ca traim intr-o tara a hotilor.

| usernamealy a răspuns:

Diriga mea spune ca turismul

| usernamealy a răspuns:

Sau doctor ca oamenii se imbolnavesc mereu

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Astronaut.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Woww da ce vise aveti, gunoier, sclav pe plantatiile unui psdist, cobai in laboratoarele guvernului unde se vor face noi tipuri de gripa, gropar, administrator de cimitir, recuperator bancar, administrator de sitebig grin

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Meseriile tehnice

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu pot sa mi le inchipui. se va schimba lumea mult si nimic din ce e acum nu va mai fi.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

buna! avand in vedere ca foametea este cea mai mare amenintare in viitor, meseriile viitorului vor fi legate de industria alimentara.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Meseriile viitorului vor fi legate de stiinta si asta nu este un lucru bunn...sad

| Aly07 a răspuns:

Ceva in domeniul muzicii (DJ la radio sau in cluburi sau sa fii parte a unei trupe ), pentru ca muzica va ramane mereu si nimeni nu o poate distrugewinking.

| dyav0litza a răspuns:

Somajul...

| fanmichaeljackson a răspuns:

Sa lucrezi la banca (chestii cu bani, intelegi tu ca esti fata desteapta)

| nimeni_5555 a răspuns:

Nimeni nu a spus dealer
















Nimeni nu a spus dealer:pe Cum nu ai specificat sa fie o meserie legala asta e cea mai buna.

| diavollo03 a răspuns:

Dentist sau pilot