| lolium a întrebat:

Ce parere aveti de facultatea de medicina? merita facuta? unii spun ca e o risipa de timp, altii ca aduce multe impliniri si satisfactii.
aveti cunostinte care fac / au facut aceasta facultate? care e salariul lor?

Răspuns Câştigător
| Somebodyღ a răspuns:

Eu sunt studenta in cadrul acestei facultati si iubesc ceea ce fac. In ciuda volumului de munca impresionant, a responsabilitatii, a sacrificiului, a salariului poate nu atat de tentant ca medic rezident fata de alte domenii de activitate, daca ar fi sa dau timpul inapoi, tot medicina as alege. Este minunat, daca pot sa ma exprim asa, pentru ca toata informatia studiata in facultate este concentrata asupra unei singure entitati, de o mare complexitate, fiinta umana. Personal, marturisesc ca nu m-as regasi intr-un domeniu tehnic. Cel mai important este ca alegerea pe care o vei face sa fie din pasiune si din niciun alt motiv, pentru ca aceasta facultate, dupa cum bine se cunoaste, are un anumit grad de dificultate, presupune anumite abilitati, perseverenta, rabdare, tarie...si lista este cat se poate de complexa. Totul este sa iti placa, pur si simplu, sa simti acea chemare spre acest domeniu. Interactionezi cu foarte multi oameni aflati in suferinta, cu mediul spitalicesc, trebuie sa te gandesti foarte bine. Este o viata dedicata studiului, seriozitatii, profesionalismului, empatiei, si totul cu un singur scop...salvarea vietii unui om happy

4 răspunsuri:
| Hydrangeaceae a răspuns:

Bună.
Părerile sunt împărţite.
Cei care au vocaţie pentru aşa ceva, vor învăţa oricât de greu ar fi şi oricât de multă materie s-ar cere însă cei care au ales această facultate numai din dragul de a spune că sunt la Medicină, bineînţeles că nu vor avea satisfacţii prea mari.
Eu am o verişoară care este în anul VI şi abia aşteaptă să termine.
Mi-a spus că aceasta a fost dorinţa ei, să devină medic şi se va strădui la fel cum s-a străduit şi până acum.
Pa-pa.

| ElenaSA a răspuns: