| trik17 a întrebat:

Conteaza mediile din facultate mai departe? Sunt student la drept. am reusit sa trec anii, sa iau maxim de credite, insa am medii mici. Sau conteaza decat media de la licenta?

Răspuns Câştigător
| valentino52 a răspuns:

Daca nu ai media 6 nu intrii in licenta deci nu iei nici o diploma. Si eu eram in aceeasi situatie anul I si II aveam numai medii de 5 cateva note mai mare la materii cu credite putine. Desi aveam maxim de credite media era de 5.40. Am luat note mai mari in anul III si s-a rezolvat. Sau mergi la mariri...

3 răspunsuri:
| mixxjim a răspuns:

Conteaza doar - sau nu conteaza decat ce ai in cap, diploma iti trebuie sa dovedesti ca ai studii superioare sa ti se poata face incadrarea in munca pe studii superioare sau daca vrei sa mergi pe la doctorate sau chestii de genul asta. am vazut cazuri care aveau aproape numai 10 si cand sa se angajeze mare lucru nu stiau pentru ca notele le luasera pe pupat fundurile profilor si oameni cu note nu tocmai stralucite dar care erau rici la meserie, dar asta pentru ca lucrasera de prin facultate. eventual poate sa nimeresti peste vreun patron tocilar sa aiba el o chestie cu notele, altfel nu conteaza, nu te intreaba nimeni ce note aveai.

| trik17 explică (pentru valentino52):

Multumesc mult. Mai am o mica nelamurire: media din toata facultatea sa fie 6, nu? daca am in anul I media 5, 80 si in anii urmatori o sa am medii astfel incat sa iasa 6 cu totul. e ok, nu?

| valentino52 a răspuns (pentru trik17):

Da asa e ok. Media din toti anii sa fie minim 6 si cea din licenta minim 7. La unele facultati au pretentii pentru master ceva mai mari totusi...adica daca ai terminat la limita cu 7 in licenta s-ar putea sa nu te primeasca la master...

| valentino52 a răspuns (pentru mixxjim):