anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

O sa trec direct la subiect, sunt un elev mediocru si sunt un adevarat dezastru la matematica insa sunt talentat in desen si motivat sa urmez facultatea de arhitectura.
Am doar nevoie de informatii legate de orele de curs si de admitere (atat nota de admitere cat si testul).

Răspuns Câştigător
| ALGator a răspuns:

In privinta asta, nazuinta pentru evolutie e cit se poate de onorabila. Dar exista un viciu de rationament atunci cand transferam o nazuinta personala altui individ, fie chiar copilul nostru. Asa gindeam si eu. Insa la o privire mai atenta, un copil e un individ care se trezeste in brate cu un "contract" de viata semnat in numele lui. Este permanent luat tare de adult incit nu ajunge niciodata sa-i puna acestuia intrebarea daca el copilul chiar are obligatia asta. Nu am probleme cu aspectul pragmatic ca trebuie sa-l ajuti si "impingi" sa-si aranjeze un mod de supravietuire materiala la maturitate. Sa inteleaga ce inseamna asta, care sunt diferitele consecinte. Sa mai impingi acolo unde intrevezi tendinte native si interes. In final insa, dupa parerea mea reviziuita, nu exista "ratare" sau "realizare", aceasta obsesie a noastra. Exista o viata onorabila si pe picioarele tale, construita in directia nazuintelor personale. Daca in asta intra si depasirea conditiei familiei, o evolutie personala, premii Nobel, fain, de ce nu.
Vorbe mari...

29 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Fa-i pregatire si daca nu te descurci du-te pe design.

| Violleta2022 a răspuns:

NU stiu daca tu ai habar ce se intampla la arhitectura, ca fara matematica nu se poate face arhitectura!
Acolo se calculeaza totul, rezistenta materialelor, unghiurile de inclinare ale tavanelor si asa mai departe.
Deci, ai nevoie de mult, extrem de multa matematica la sectia de arhitectura!

Cauta alta facultate, ceva de toceala: jurnalism sau avocatura happy

| anonimg a răspuns: