anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Sunt clasa a 11a si ma gandesc de acum la ce facultate sa dau.
Eu vreau sa dau la medicina insa nu stiu la ce facultate. Unii spun ca la Bucuresti e cel mai bine, altii spun ca la Constanta sau Iasi e cel mai bine. Acum eu nu stiu ce sa fac.
Ce facultate (de medicina) credeti ca este mai buna?

7 răspunsuri:
| corbulalbrosu a răspuns:

Universitatea de Medicina si Farmacie ''Iuliu Hatieganu'' din Cluj-Napoca este institutia de invatamant superior si de cercetare de stat, care este considerata a fi probabil cea mai prestigioasa din Romania.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu stiu daca o fi buna sau rea facultatea, dar de la Iasi te vei intoarce usor incuiata, si cu un accent nasol de tot.
Recomand ca oras de studii Clujul, pentru ca e foarte primitor, sau Tg Mures, pentru ca acolo sunt medici foarte buni.

| anonim_4396 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

La targu mures multi mi-au spus sa nu ma duc printre toti ungurii ăia?
La Iasi mi se pare foarte ok. Nu stiu ce are accentul, mie mi se pare chiar ok, am cunoscut persoane cu accent moldovenesc si chiar era foarte ok.

| Andreeush a răspuns:

La Cluj ar fi cel mai bine.
Dacă nu, la București.

| Teo29 a răspuns:

Intereseaza-te si vezi daca au date diferite, Oradea, Aradul ( e privat ) sau Bucuresti-ul ( privat ) cred ca vor avea date diferite, dar trebuie sa te interesezi sa candidezi in 2 locuri.

In opinia mea, iti recomand sa dai la Oradea daca au toate admiterea in aceeasi zi, te pregaesti grozav si intri. Dupa primul an te transferi oriunde doresti in tara...

Iti zic asta pentru ca restul facultatilor au admitere si concurenta foarte, foarte mare! Asa ca este riscul sa stai acasa 1 an si e pacat...Mai ales daca se baga admiterea la toti in aceeasi zi, cauta o facultate cu locuri cat de cat multe, concurenta mica si admitere usoara ( si Constanta e de luat in calcul, se intra si cu 5... )