Întrebare recomandată | Darius2610 a întrebat:


Sunt elev in clasa a 10 -a la un liceu teoretic din Vrancea,si am hotarat ca este timpul sa ma pun cu burta pe carte, ca sa-mi asigur un viitor.Mi-ar placea meseria de inginer...la fizica nu stiu prea multe,din cauza profesorului in general,care nu stie sa predea, dar o sa ma apuc de pregatire.La matematica ma descurc bine(nu foarte bine) si imi place informatica.
As prefera inginer mecanic, in industria auto sau poate inginer la automatica... oricum este inginer.Acum problema este ca nu stiu ce facultate sa urmez...as prefera o facultate cu "renume" care sa-mi asigure un loc de munca foarte bine platit(doresc un salariu de 2000-3000 Euro,si da stiu ca e foarte mult dar sunt dispus sa muncesc din greu)
Ce facultati imi sugerati? Politehnica sau ceva din strainatate... poate Cambridge sau nu stiu.
Am inteles de la un fost profesor ca exista o facultate buna de inginerie si prin vestul Romanie, unde in functie de media cu care termini primesti direct dupa absolvire oferte de angajare de Porche sau Mercedes...
Acum astept opiinile voastre.Multumesc anticipatwinking

14 răspunsuri:
| DeeaMarry a răspuns:

Ma indoiesc ca poti obtine un asemenea salariu, la noi in tara, intr-un alt domeniu decat cel al informaticii si al calculatoarelor.
Profesia de inginer informatician este cea mai cautata si mai bine platita la ora actuala. De ce nu vrei sa mergi pe domeniul asta, mai ales ca spui ca iti place informatica?

| Darius2610 explică (pentru DeeaMarry):

Acum depinde si presupune acest profil... daca face referire la programare pe calculator, atunci sunt nesigur, dar daca se axeaza pe electrica(ramura a fizicii), constructia calculatoarelor si matematica, atunci pentru mine este ceva de viitor!
Mi-ar placea sa-mi explice cineva cum sta treaba cu ingineria automatica si la ce materii trebuie sa excelezi + si ce fel de cunostinte trebuia sa ai la materia respectiva

| DeeaMarry a răspuns (pentru Darius2610):