| YeowangBalam a întrebat:

Salutari TPU! Sunt in clasa a VII-a si inca nu m-am gandit la ce profil ar trebui sa dau mai departe, sau cel putin am idee dar nu sunt sigura. La inceput am vrut sa merg la mate-info dar acum am o nedumerire, daca as merge la stiinte ale naturii la ce facultati as putea da mai departe, cand spun facultati ma refer la cele care sunt legate de acest profil. A da! Si nu in ultimul rand... ce pot deveni pe viitor? Dau funda!big grin

Multumesc Anticipat!

5 răspunsuri:
| mistikk a răspuns:

Eu zic sa astepti pana ce vei da examenul de admitere asta daca bineinteles nu se schimba legea pana atunci (lucru care nu cred ca nu se va intampla)

| Isabellaღ a răspuns:

Pai daca vrei sa mergi la stiinte poti urma o facultate de medicina...Pentru ca la profilul stiinte o sa faci mai multa biologie, chimie si din astea cate te ajuta sa devii medic pe viitor.Bine nu ii obligatoriu, dar multi dintre cei care au fost la stiinte sunt medicibig grin Sper ca te-am ajutat cu cevathinking succes in continuare!

| Hanara a răspuns:

Eu te-as sfatui mate-info... acolo sunt si eu si nu este chiar asa de greu... Si in plus dupa aceea poti face si o facultate de informatica si scoti bani frumosi, asa ca te sfatuiesc sa alegi mate-info. Fundita?big grin

| stefan22 a răspuns:

In primul rand trebuie sa incerci sa iti dai seama care este sau sunt materiile pentru care ai anumite afinitati, care iti plac, pe care le intelegi.In functie de asta iti vei da seama apoi ce profil vei alege. Daca iti place romana, geografia, istoria etc iti recomand profilul uman.Pentru matematica, informatica poti alege profilul real, iar daca iti place chimia, biologia sau fizica, profilul stiinte ale naturii.Acum numai de tine depinde.In ceea ce priveste facultatea...eu zic ca este prea devreme sa te gandesti la asta, dar iti voi raspunde oricum. Daca alegi stiinte ale naturii... poti alege ca facultati: Medicina, Chimia etc.

| Dolores09 a răspuns: