anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

locuiesc la bloc si as dori sa trag lumina la subsol unde am o pivnita. As dori sa stiu care ar fi pasii si demersurile care ar trebui facute pentru acest lucru (in afara de faptul ca va trebui sa vorbesc cei de la curent sa execute lucrarea). Conectarea se poate face de la contorul existent deja de la locuinta sau va trebui montat un nou contor, un nou contract etc. pentru acest lucru? Multumesc

3 răspunsuri:
| superdorex a răspuns:

Deci in acest caz trebuie sa te racordezi de la iesirea din siguranta pe care o ai jos in tabloul general unde scrie apartamentul tau! Te legi de acolo si nu ai cearta cu nimeni! Eu sunt electrician de aceea iti dau acest sfat! Sa stii ca merge si 220 nu neaparat 12 V doar totul ce postezi pe perete e aparent! bafta!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Beciurile sunt iluminate din proiect, nu trebuie sa ceri aprobare nimanui. Cauta un electrician bun, sa te racordeze la circuitul de iluminat deja existent, circuit alimentat din T.E. care deserveste si iluminatul pe etajele casei scarii.
Daca beciul este construit de tine, prin imprejmuire, este alta poveste.
P.S. In beci, nu este permisa tensiunea de 220-380V. Doar 12-24V.

| virgilmarian a răspuns (pentru anonim_4396):

Scoti un cablu din apartamentul tau pana in beci iar dupa ce ti-ai facut treaba il tragi inapoi in apartament, altfel totdeauna o sa se gaseasca un locatar prntru a se impotrivi initiativei tale! Succes!