| Mihaela2023 a întrebat:

Vreau să cumpăr o garsonier cu 24000 de euro problema este că nu găsesc nimic la prețul ăsta, în București.
Locuiesc cu bunicii mei si unchiul meu, tot timpul mă gonesc din casă.Nu mai suport
Cu 24000 de euro nu îmi permit să cumpăr casă în București.
Oare să cumpăr o garsonieră din alt județ? Sau să mai astept? Vă rog să îmi dați un sfat

13 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai noi trebuie sa iti spunem in ce oras sa locuiești cand nici macar nu știm unde muncesti tu, unde ai familia samd?

| GabiDumitrescu a răspuns:

Pai sa vedem ce ai putea face:
1. Inchiriezi ceva pe termen lung, sub pretul pietei. Mai ales ca acum nu prea mai sunt studenti, mergi direct pe la asociatii/biserici si te interesezi cine inchiriaza in zona/zonele care te intereseaza. Gasesti un om serios cu care sa faci contract pe macar vreo 3 ani, ii platesti frumos un avans de 2-3 luni sau poate chiar integral - cu conditia sa nu iti creasca in timp chiria. Cum ziceam, contract la notariat, nu mica intelegere. Dupa aia te focusezi pe cariera si ce mai faci tu ca sa scoti bani sa iesi pe plus.
2. Platesti avans (plec de la ideea ca ai aia 24000) si faci rata pentru restul pana la pretul unei garsoniere/camere de camin/apartament de o camera, poate chiar 2 nedecomandate.

In functie de cum evolueaza pandemia, piata va cadea sau va creste. Eu tind sa cred ca o sa scada, cel putin cea a chiriilor. Legat de alte judete... nu cred ca preturile sunt mult mai mici, dar ca oras are potential imens si e cel mai bine administrat din tara - Oradea.

| anonimg a răspuns:

Cu banii acestia i-as folosi ca un avans la banca pentru "prima casa".
In ce ma priveste, nu dau doi bani pe aceia care au ridicat preturile imobilelor ca in UE dar au "uitat" sa creasca si salariile ca in UE.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca nu iti permiti sa cumperi, inchiriaza.

| Speranta12 a răspuns: