anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna. Cat trebuie sa stea vinul la fiert in cratita daca vreau sa-i scot tot alcoolul din el? Nevasta face vin fiert dar eu cum sunt pe medicamente ma gandeam sa gust si eu o ceasca. Cine se pricepe, cine e in situatia mea si cum bea aceasta ..licoare: Doamnelor, dvs cum beti vinul fiert?

Răspuns Câştigător
| Gizăz a răspuns:

Poţi să-l ţii până se evaporă pe pereţi că degeaba. laughing Nu poţi înlătura alcoolul din vin prin fierbere şi-atât.

| anonim_4396 explică (pentru Gizăz):

Pai si ce ..doamne iarta-ma sa beau si eu ca alcool nu am voie iar de suc...si pipi miroase a suc. Lol.

| Gizăz a răspuns (pentru anonim_4396):

Bea bă o ceaşcă de vin dacă ai poftă. Ce dacă iei medicamente? Nu e tărie. Crezi că te influenţează cu ceva câteva zeci de grame? Ete draci.

| anonim_4396 explică (pentru Gizăz):

Chestia e ca am o boala care imi cam sare dracii cand ma enervez si nu vreau sa fac accidente tocmai zilele astea.laughing Si nu am mai baut alcoolde 6 ani, mi-e sa nu mi se faca rau.Am avut proleme, asta e.

| anonim_4396 explică (pentru Gizăz):

O sa sun doctorita sa vad daca am voie macar un pahar. Stii cum este cand esti aproape de moarte si doctorul interzice alcoolul. Mama mama, am prins o frica...

6 răspunsuri:
| Fatamuntilor a răspuns:

Pofta-n cui Ramonlaughing
Nu prea cred eu poti scoate alcoolul din vin ca se duce naibii bunatate de vin...Mai bine un ceai cu lamaie si miere
Vin fiert iarna, si destul de rar.

| anonim_4396 explică (pentru Fatamuntilor):

Pai de vin fiert zic, dar as vrea fara alcool.In fine, mi-am pus pofta in cui dupa ce am luat o lingurita de vin fiert din paharul nevesti.Era asa de rau la gust, posibil ca m-am dezobisnuit si nu imi mai place. Acum am o Mirinda in fata, ma rezolv eu.laughing

Întrebări similare