anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt student in anul 1 si sunt curios daca renunt acum la finalul semestrului I, pot sa ma inscriu la alta facultate din nou fara sa platesc taxa pe primul an? Gen sa o iau de la capat cu bugetul....chiar sunt confuz, sper ca m-am facut inteles

5 răspunsuri:
| AdelaElena88 a răspuns:

Nu sunt sigura, dar tot ce stiu e ca poti face o singura facultate la stat.De ce vrie sa renunti si la ce facultate esti?

| xunshu a răspuns (pentru AdelaElena88):

Sunt la Facultatea de Stiinte Sociale din Craiova. Vreau sa renunt pentru ca nu este ceea ce-mi doresc. Sunt la speciallizarea Relatii internationale si studii europene. Ador materiile dar nu cred ca mi se potriveste. As dori foarte mult sa-mi incerc norocul la actorie.

| AdelaElena88 a răspuns (pentru xunshu):

Eu am o alta idee: eu zic sa nu renunti momentan la facultate, pentru ca esti la buget si sa aplici la actorie. Daca esti acceptat, renunti la facultatea de Stiinte Sociale, daca nu, eu zic totusi sa continui facultatea la buget si sa mai incerci.Nu de alta, dar ma gandesc ca daca ai si un plan B, tot em ai bine fara nimic. Multa bafta! :*

| xunshu a răspuns (pentru AdelaElena88):

Sincer m-am gandit si eu la asta dar imi este frica ca dupa trebuie sa platesc un an la actorie. laughing Oricum, cred ca o sa continui cu facultatea aceasta si o sa-mi incerc si norocul la actorie. Multumesc mult big grin

| AdelaElena88 a răspuns (pentru xunshu):

Mult succes :*