| denisamihaela a întrebat:

De curand m-am angajat la un Orange Shop, sunt consultant vanzari. Stiu ca nu este un job de viitor dar pentru inceput este chiar ok. In pararel, sunt studenta si am cladit un plan de viitor. Planul meu de viitor se schimba de la o săptămâna la alta. Pana sa ma angajez ziceam ca termin facultatea si ma intorc la Focșani. Acum ca m-am angajat vreau mai mult de la viață, vreau sa ma stabilesc in București, vreau sa mi cumpar un apartament aici, vreau sa-mi întemeiez o familie aici. Problema este ca am o relatie cu un baiat cu care ma vad in fiecare week-end dar el este la Focsani si are job-ul acolo. El lucreaza in armata si stiu sigur ca nu ar renunta la jobul lui. Stiu ca este prea devreme totusi sa ma gandesc la asta avand in vedere ca mai am inca 2 ani de facultate...dar chiar nu stiu ce sa aleg...sa raman in București sa-mi construiesc o viata aici, sau sa ma intorc in Focsani?

8 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Tu crezi ca vei avea bani sa ti cumperi apartament? In Bucuresti? Unde viata este foarte scumpă, iar cum au crescut dobînzile la imprumuturi bancare ce vei face daca sa zicem te vei incadra cu salariul sa ti dea bancile credit, desii nu cred, cum o sa plătesti ratele plus dobînzile si penalizările cu fiecare întîrzîiere a ne plătii, un apartament sare de 30.000 de euro, si sigur tu sau parintii tai nu ave ti acesti bani, si chiriile in Bucuresti sar de 200 de euro, gîndeste te bine nu face alegeri pripite ca pierzi tot, banca nu te iartă daca nu plătesti ajungi in stradă, ea i ti ia casa fara discutie.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Parca ziceai ca ai apaRtament ca ai vrut sa cumperi o boxă la parter, de ce ai vrea sa te muti in Bucuresti? Ai tu apartament cum am eu vilă.laughing

| denisamihaela explică (pentru CristiDinBucuresti):