| Thecurious a întrebat:

Buna tuturor, am citit multe pareri despre invatamantul romanesc si produsele lui - elevi, studenti si absolventi.
Toti, insemnand toti, sunt de parere ca romanii sunt buni ingineri, buni matematicieni, buni fizicieni, buni IT-isti, iar olimpicii romani sunt doar in stiinte exacte.
Concluzionez ca, in Romania exista un dezechilibru intre real si uman, dezechilibru care nu exista in perioada interbelica.
Cred ca, acest dezechilibru a fost cauzat de comunisti, care au cenzurat stiintele sociale si artele, pentru ca interferau cu politica.
Poate ca nu va intereseaza, insa va intereseaza activitatea politicienilor nostri, pe care toti romanii ii injura.
De ce policienii romani sunt incompetenti, tocmai din aceasta cauza. Ei nu stiu sa faca politica, pentru ca nimeni nu i-a invatat. Nu au de la cine sa invete.

5 răspunsuri:
| RoCkKiD a răspuns:

Ai inceput prin a te raporta la perioada interbelica si ai continuat cu comunismul ca sa completezi o ciorba.

Problema politicienilor nostri nu e ca nu stiu politica, stiu foarte bine, doar ca au alte interese iar cetatenii, care ar trebui sa-i sanctioneze prin vot si sa ii scoata din schema nu fac asta.

| Thecurious explică (pentru RoCkKiD):

Cei care fac politica in statele occidentale sunt, de obicei, avocati si oameni de afaceri.
Noi am avut, pana acum, ingineri care faceau politica.
Nu vezi ca ei nu stiu ce inseamna stanga si dreapta politica?
Invatamantul romanesc are o mare problema cu stiintele sociale.
Un bun exemplu e invatamantul economic, care scoate foarte multi contabili, nu absolventi cu idei de busuness, cum sunt in Occident. E un motiv pentru care Romania e impanzita de conpanii straine. Generatia educata in comunism a inteles, mai greu, ce inseamna democratie, capitalism, libertate etc.

| RoCkKiD a răspuns (pentru Thecurious):

Macron - profesor de Neurologie
Merkel - Fiziciana
Primul ministru din Danemarca - stiinte sociale
Primul Ministru din Suedia - sudor