anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care credeti ca sunt avantajele studierii in strainatate? Dar dezavantajele?happy

4 răspunsuri:
| kukubau a răspuns:

Glumesti nu? eu vad numai avantaje. un singur lucru zic si anume :daca aveti posibilitatea/ocazia sa studiati in alta parte decat in tara >Runnnnn tonguelaughing

| Symona a răspuns:

Pai in strainatate inveti putin si bine...happy
Dar aici ai prea mult muncithappywinking

| Summer Memories a răspuns:

Buna happy

Eu invat in Spania, am plecat din clasa a 6-a. Aici se invata putin dar bine, si sunt tot felul de oportunitati.De exemplu pentru cei care au peste 16 ani si au dificultati la invatat, exista pentru ei un program unde sunt mai putini profesori, explica mai bine, lectiile sunt mai usoare etc...Am o prietena care este la acest program de care iti zic.
Dupa programul asta iti da o diploma cum ca ai terminat 10 clase si apoi daca vrei continui spre facultate ok, iar daca nu, mergi si dai un examen si daca iei acest examen iti alegi un serviciu.

In fine, sunt multe programe aici, pentru fiecare. laughing
Eu mai am 1 an sa termin 10 clase si ma intorc in Romania. :X

Si ca sa zic si ceva de invatamantul din Romania, cred, din ce am auzit ca se invata mai mult.Nu stiu cum este acum la liceu, eu vorbesc de cele 6 clase care le-am facut acolo happy.

Sper ca te-am ajutat happy

| Pana a răspuns: