anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care credeti ca sunt avantajele studierii in strainatate? Dar dezavantajele?happy

4 răspunsuri:
| kukubau a răspuns:

Glumesti nu? eu vad numai avantaje. un singur lucru zic si anume :daca aveti posibilitatea/ocazia sa studiati in alta parte decat in tara >Runnnnn tonguelaughing

| Symona a răspuns:

Pai in strainatate inveti putin si bine...happy
Dar aici ai prea mult muncithappywinking

| Summer Memories a răspuns:

Buna happy

Eu invat in Spania, am plecat din clasa a 6-a. Aici se invata putin dar bine, si sunt tot felul de oportunitati.De exemplu pentru cei care au peste 16 ani si au dificultati la invatat, exista pentru ei un program unde sunt mai putini profesori, explica mai bine, lectiile sunt mai usoare etc...Am o prietena care este la acest program de care iti zic.
Dupa programul asta iti da o diploma cum ca ai terminat 10 clase si apoi daca vrei continui spre facultate ok, iar daca nu, mergi si dai un examen si daca iei acest examen iti alegi un serviciu.

In fine, sunt multe programe aici, pentru fiecare. laughing
Eu mai am 1 an sa termin 10 clase si ma intorc in Romania. :X

Si ca sa zic si ceva de invatamantul din Romania, cred, din ce am auzit ca se invata mai mult.Nu stiu cum este acum la liceu, eu vorbesc de cele 6 clase care le-am facut acolo happy.

Sper ca te-am ajutat happy

| Pana a răspuns:

Sunt multe de zis. uite, intr-o tara straina daca ai sansa se te duci pentru a studia, fa-o! acolo ai o gramada de avantaje pe care la noi in tara nu sunt posibile.in strainatate poti cunoaste multe persoane cu care sa socializezi ori sa legi prietenii pentru ca mentalitatea lor este foarte diferita de a noastra si sunt mai prietenosi, apoi cu o diploma a oricareai facultati de acolo poti gasi un servici foarte ok din punct de vedere material, pe cand daca termini in Romania o facultate si vrei un servici, nu se va tine cont prea tare de diploma ta pentru care ai muncit atat.Nu stiu tu cum esti, dar eu sunt de parere ca tara in tara noastra nu poti face nimic decat sa vizitezi ruinele si locurile frumoase.eu abia astept sa dau bacul si sa plec in strainatate sa-mi termin acolo o facultate. happy

Întrebări similare