anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce parere aveti in general despre profesorii?

17 răspunsuri:
| Drimmero a răspuns:

Depinde, sunt fel si fel de profesori. Sunt profesori de gasca, cand era de gluma, glumeam mereu cu ei, iar cand era treaba serioasa ne tineam de treaba. Sunt si multi profesori frustrati, dar si profesori de gasca si super-inteligenti.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Sunt profesori rai si profesori buni. Dar ei sunt ca niste parinti. Incearca sa invete copiii. Si atunci cand vad ca isi iau zborul si ajung mari, sunt cei mai bucurosi.

| Doub a răspuns:

Jmecheri

| J0B0MAT a răspuns:

În general, să zicem că sunt de treabă.

| R0R0 a răspuns:

Sunt si ei oameni!

| Florentina9210 a răspuns:

Sunt unii de treaba, altii mai putin.

| Doarunaltutilizator a răspuns:

Unii sunt buni altii sunt mai putin dar conteaza sa pricepi ce iti preda si sa iei note bune cat de cat.

| Deaad a răspuns:

Că majoritatea habar nu au cum să-și facă materia interesantă.Și că sunt niște bătrâni comuniști și triști in marea majoritate a cazurilor.

| pufulescu a răspuns:

Jumatate din ei au caractere execrabile, se comporta ca niste viermi frustrati cu elevii si strica munca celor care au talent de dascal cu adevarat! Nu e totuna SA STII BINE matematica cu SA PREDAI BINE matematica! Exemplul se poate da despre orice materie, am ales la intamplare.

| alexandrualind a răspuns:

De obicei da!

| syd2 a răspuns (pentru alexandrualind):

SI EU tot cred ca de obicei da!

| Rakanishuu a răspuns:

Depinde. Port o profunda stima si nutresc admiratie fata de acei pedagogi care asaza vocatia de dascal inaintea statului de profesor si, prin activitatea lor didactica, sunt purtatori ai progresului educational. Insa niciodata nu voi putea respecta profesorii respingatori, din cauza carora invatamantul nu isi mai poate atinge obiectivul educational.
Acestea sunt doua categorii complet diferite, iar o parere generala ar fi nedreapta.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

laughing

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

În ultimul timp am parte mai mult de profesori frustrați și chinuiți de foștii profesori sau total nepregătiți.
Dar sunt și mai deschiși (în special cei mai tineri) și știu să se folosească de tehnologie, aduc materiale interesante și fac ora altfel, nu doar stau la catedră și predau povești luate din cărți.

| ABCD122 a răspuns:

Nu imi plac.

| ancuta20 a răspuns:

Profesorii sunt oameni care te invata niste lucruri, mai mult sau mai putin importante in viata. In general sunt de treaba.

| user123456789 a răspuns:

O parere foarte buna. Numai ca acea parere nu exista.

Întrebări similare