anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cunoasteti ceva metode prin care cineva isi poate curata karma?

11 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Poti sa incerci si cu gel de dus...sa ramana moale si hidratata.

| harciog a răspuns:

Cu gaz lampant.O ungi bine si-i dai foc.

| Miauti a răspuns:

E pentru prima data cand aud ''Karma curata''

Fiecare actiune - fizica sau spirituala - are in mod inevitabil o urmare.
P.S. faci bine, 'primesti' bine.

| MMihai a răspuns:

Http://ro.wikipedia.org/wiki/Karma
Prin karma (sanscrită: कर्म, karman, pali: kamma - efect, faptă) este înțeles un concept filosofic-religios, prin care fiecare acțiune - fizică sau spirituală - are în mod inevitabil o urmare. Aceasta nu se manifestă neapărat în actuala viață.

"Karma" înseamnă acțiune. Pentru a înțelege mai bine conceptul de karma, Swami Vivekananda în cartea sa, "Raja Yoga", folosește exemplul unei pietre aruncată în vid (unde forța gravitațională a planetelor nu există). Orice piatră arunci în acest mediu se va întoarce în cele din urmă la tine, cu un moment (masă x viteză) egal cu cel care l-ai folosit pentru a o arunca. În același fel, orice acțiune se întoarce în cele din urmă, egal și in aceeași formă, la cel care a inițiat-o.

De ce nu este acest concept evident pentru noi toți? Explicația yoginilor himalaieni este: "pentru că uităm". Uneori, efectul acțiunilor din trecut se manifestă la un moment ulterior în aceeași viață, alteori se actualizeaza doar într-o viață viitoare, când condițiile sunt propice. Chiar când se manifestă în viața actuală, noi am uitat de mult acțiunea respectivă. Și nici nu putem vedea întotdeauna legătura, pentru ca ea nu este doar la nivelul fizic, material. Căile "Domnului" nu sunt întotdeauna ușor de înțeles. Este nevoie de o adâncă profunzime spirituală.

Chiar mai dificil este să poți vedea conexiunea cu o faptă dintr-o viață anterioară, mai ales când cei mai mulți dintre noi ne întrebam încă dacă așa ceva chiar există.

Karma nu înseamna neapărat ceva rău, și nu are decât o legătură extrem de vagă cu ideea creștină de "păcat". Nu este o pedeapsă. Este pur și simplu legea firii, unde ceea ce semeni, aia culegi. Faptele bune se vor întoarce cândva la tine, la fel ca și cele negative. Depinde ceea ce proiectezi în viață, în fiecare moment.

| MMihai a răspuns:

Vezi http://en.wikipedia.org/wiki/Karma
Karma ( sanscrită : कर्म IPA: [kərmə] ( asculta ); [1] Pali : kamma) în religiile indiene este conceptul de "acţiune" sau "fapta", înţeleasă ca cea care determină întregul ciclu de cauză şi efect (de exemplu, ciclul numit samsara ) originare din India antică şi tratate în hindusă, Jain, budiste şi sikh religii. [2]
Originile

Un concept de karma (împreună cu samsara şi moksha ), pot proveni din shramana tradiţia de care budismul şi jainismul sunt continuari. Această tradiţie a influenţat brahmanică religia la începutul vedantin (Upanishadic) circulaţia primul mileniu î.Hr. Această viziune a fost adoptată la această cultură religioasă de către Brahman ortodoxie, şi brahmani a scris cele mai vechi scripturi înregistrate care conţin aceste idei în primele Upanişade. Până de curând, consensul academic, care a fost reîncarnare este absent din cele mai vechi straturi ale literaturii Brahminical. Cu toate acestea, o nouă traducere a două strofe din Rig Veda indică faptul că pot brahmani au avut ideea, comună la scară mică în rândul societăţilor din întreaga lume, pe care o ciclurile individuale, înainte şi înapoi între pământ şi un taram ceresc al strămoşilor. În această viziune asupra lumii, comportament moral nu are nicio influenţă asupra renaşterii. Ideea că calitatea morală a acţiunilor cuiva influenţează renaşterea una este absent de la India până la perioada de religiile shramana, şi brahmani par să fi adoptat această idee de la alte grupuri religioase. [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]

Vizualizari

Unele tradiţii (de exemplu, Vedanta ), cred că o fiinţă supremă joacă un fel de rol, de exemplu, ca distribuitor de a fructelor de karma [13] sau care îşi exercită opţiunea de a schimba karma în cazuri rare. În general, adepţii budismului şi de mulţi adepţi ai hinduismului să ia în considerare legile naturale de cauzalitate suficientă pentru a explica efectele karmei. [14] [15] [16] Un alt vedere susţine că o Sadguru, care acţionează în numele unui Dumnezeu, poate atenua sau lucra o parte din karma de discipol. [17] [18] [19] şi în conformitate cu jainismul perspectiva, nici un Dumnezeu, nici un guru au nici un rol într-o persoană de karma-individuală este considerată a fi faptuitorul unic şi enjoyer de karme sale şi a lor de fructe ". Legile de karma sunt codificate în unele cărţi. [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26]

În religiile indiene

Hinduism
Articol principal: Karma în hinduism
Mulţi hinduşi se vedea implicarea directă a lui Dumnezeu în acest proces; altii considera legile naturale de cauzalitate suficiente pentru a explica efectele de karma. [27] [28] [29] Adepţii Vedanta consideră Ishvara, un personal suprem Dumnezeu, ca jucând un rol în livrarea de karma. teiste şcoli de Hinduism, cum ar fi Vedanta nu sunt de acord cu astfel budiste şi Jain opinii şi alte puncte de vedere hinduse care karma este doar o lege a cauzei şi efectului, ci este mai degrabă, de asemenea, depinde de voinţa de un personal suprem Dumnezeu. Un rezumat al acestui punct de vedere teist de karma este exprimată prin următorul text: ". Dumnezeu nu se face o sufere pentru nici un motiv, nici nu face o fericit pentru nici un motiv, Dumnezeu este foarte corect şi vă oferă exact ceea ce merită" [30]

Karma nu este o pedeapsă sau răzbunare, ci pur şi simplu o expresie extinsă sau consecinta a actelor naturale. Karma inseamna "fapta" sau "act" şi în sens mai larg numeste principiul universal de cauză şi efect, actiune si reactiune, care reglementează toate formele de viaţă. Efectele se fac simţite sunt, de asemenea, să poată fi atenuate prin acţiuni şi nu sunt neapărat augur. Adică, o anumită acţiune acum, nu este obligatoriu într-o oarecare experienţă special, viitorul pre-determinate sau de reacţie, nu este un simplu, unu-la-o corespondenta de recompensa sau pedeapsa.

Karma nu este soarta, pentru oameni să acţioneze cu voinţa liberă a crea propriul destin. Potrivit Vedelor, în cazul în care un scroafe bunătatea, facerea de bine o va culege, în cazul în care unul scroafe rău, o va culege rău. Karma se refera la totalitatea acţiunilor noastre şi a reacţiilor lor concomitentă în viaţa aceasta şi anterior, toate din care determină viitorul nostru. Cucerirea de karma se află în acţiune de răspuns inteligent şi liniştit.

Unul dintre ilustraţii primele şi cele mai dramatice ale Karmei pot fi găsite în Bhagavad Gita. În acest poem, Arjuna protagonistul se pregăteşte pentru lupta atunci când îşi dă seama că inamicul este format din membri ai familiei sale şi decide să nu lupte. Vizitiu său, Krishna (un avatar al lui Dumnezeu), explică Arjuna conceptul de Dharma (taxe), printre alte lucruri şi îl face să vadă că este de datoria sa de a lupta. Conceptul iniţial hindus de karma a fost ulterior îmbunătăţită prin mai multe alte mişcări în cadrul religiei, mai ales Vedanta, şi Tantra.

În acest fel, atât timp cât stocul de karma Sanchita durează, o parte din ea continuă să fie luate după cum karma Prarabdha pentru a fi experimentat într-o singură viaţă, care să conducă la ciclul de naştere şi de moarte. Un Jiva nu pot atinge moksha, până la karme acumulate sanchita sunt complet epuizate. [31]

Sikhism
În Sikhism, toate fiinţele vii sunt descrise ca fiind sub ​​influenţa maya ", cele trei calităţi. Mereu prezent în amestecă împreună şi diferite grade, aceste trei calităţi ale Maya leaga sufletul de corp şi de a planul pământ. Mai presus de aceste trei calităţi este timpul etern. Datorită influenţei din cele trei moduri ale naturii lui Maya, jivas (persoane individuale) efectuează activităţi de sub control şi domeniul de aplicare al timpului etern. Aceste activităţi sunt denumite "karma". Principiul de bază este că karma este legea care aduce înapoi rezultatele de acţiuni care persoana care efectuează le.

Această viaţă este asemănată cu un domeniu în care karma noastră este de seminţe. Am recolta exact ceea ce am semănat, nu mai puţin, nu mai mult. Această lege a karmei infailibil deţine fiecare responsabil pentru ceea ce persoana este sau va fi. Bazat pe suma totală de karma din trecut, unii se simt aproape de fiinţa pură în această viaţă şi alţii simt separate. Aceasta este Gurbani (de Sri Guru Granth Sahib ) legea karmei. Ca şi alte şcoli din India şi oriental de gândire, Gurbani acceptă, de asemenea, doctrinele de karma şi reîncarnare ca faptele de natură. [32]

Budism
Articol principal: Karma în budism
În budism, karma (Pali kamma) este strict distinge din vipāka, care înseamnă "de fructe" sau "rezultat". Karma este clasificată în cadrul grupului sau a grupurilor de cauza (Pali hetu) în lanţul de cauză şi efect, în cazul în care acesta cuprinde elementele de "activităţi", volitive (Pali sankhara), şi "acţiune" (Pali bhava). Orice acţiune este înţeleasă ca crearea de "seminţe" în minte, care va cresc în rezultatul corespunzător (Pali vipaka), atunci când sa întâlnit cu condiţiile potrivite. Cele mai multe tipuri de karme, cu rezultate bune sau rele, va păstra o în roata de samsara, în timp ce altele se vor elibera unul la nirvana. [ necesită citare ]

Karma este una dintre cele cinci categorii de legătura de cauzalitate, cunoscute sub numele de niyama dhammas, primul fiind kamma, iar celelalte patru fiind Utu (anotimpuri şi de vreme), bīja (ereditatea, iluminat "de seminţe".), chitta (minte) şi Dharma ( lege, în sensul de tendinta a naturii de a perfecta).

Jainism
Articol principal: Karma în jainism
Vezi de asemenea şi: Tipuri de karma (jainismul) şi cauzele de karma (jainismul)
În jainism, "karma", transmite un sens total diferit de la care de obicei înţeleasă în filosofia hindusă şi civilizaţia vestică. [33] În jainism, karma este menţionată ca karmice murdărie, aşa cum este alcătuită din particule extrem de subtile şi microscopice (pudgala), care pătrunde întregul univers. [34] karme sunt atraşi de domeniul karmică a unui suflet din cauza vibraţiilor generate de activităţi de minte, de vorbire, şi corp, precum si dispozitii diferite mentale. Prin urmare, în karme sunt materiei subtile din jurul constiinta de un suflet. Când aceste două componente (conştiinţă şi karma) interacţionează, vom experimenta viaţa ştim în prezent.

Herman Kuhn, citând din Tattvarthasutra, karme descrie ca "un mecanism care ne face să ne prezentaţi în detaliu teme ale vieţii noastre până când am dobândit cunoştinţe optime de la ei şi până la ataşamentul nostru emotional la aceste teme cade." [33]

Potrivit Padmanabh Jaini,

[T], accentul pus pe obţinerea de fructe doar de propria karma nu a fost limitat la Jainas, ambii scriitori hinduşi şi budiste s-au produs materiale doctrinare, subliniind acelaşi punct. Fiecare dintre tradiţiile din urmă, cu toate acestea, a dezvoltat practici în contradicţie cu credinţa de bază, astfel. În plus faţă de shrardha (darurile rituale hinduse de către fiul lui decedat), găsim printre aderarea hinduşi pe scară largă a noţiunii de intervenţie divină în cele soarta, în timp ce budiştii în cele din urmă a ajuns să se justifice astfel de teorii, cum ar fi acordarea de binefacere-Bodhisattva, de transfer de merit şi de place. Jainas doar au fost absolut nu doreşte, pentru a permite unor astfel de idei să penetreze comunitatea lor, în ciuda faptului că nu trebuie să fi fost cantitatea imensă de presiune socială asupra lor să facă acest lucru. [35]

Punctele cheie în cazul în care teoria Karma în jainism diferă de alte religii, cum ar fi tradiţiile teiste ale hinduismului, se poate afirma, după cum urmează:

Karma funcţionează ca un mecanism de auto-susţine ca lege universală naturală, fără nici o nevoie de o entitate externă pentru a le gestiona. (Lipsa de exogen "entitate divina" în jainism)
Jainismul susţine că karma un suflet se schimbă chiar şi cu gândurile, şi nu doar acţiunile. Astfel, să se gândească chiar şi răul de care cineva ar suporta o karma-BANDHA sau o creştere în karma rea. Din acest motiv, Ratnatraya pune un accent foarte puternic pentru a samyak dhyan (raţionalitate în gânduri) şi "samyak Darshan" (raţionalitate în percepţia), şi nu doar "charitra samyak" (raţionalitate în conduită).
În teologia Jain, un suflet este eliberat de treburile lumeşti, de îndată ce este capabil sa se emancipeze de "karm-bandh". Un exemplu celebru este cel al Marudevi, mama a Rishabha, primul Tirthankara a ciclului de timpul prezent, care a ajuns astfel de emancipare de ridicare succesiv procesele ei de gândire, în timp ce ea a fost în vizită la fiul ei Tirthankara. [36] Această ilustraţie explică modul în care Nirvana şi moksha sunt diferite decât în alte religii ale Indiei. În prezenţa unui Tirthankara, un alt suflet realizat kevala Jnana şi, ulterior, Nirvana, fara a fi nevoie de intervenţie de către Tirthankara. [36]
Teoria karmice în jainism funcţionează endogen. Tirthankaras nu sunt atribuite "dumnezeire". Astfel, chiar Tirthankaras în sine trebuie să treacă prin etapele de emancipare, pentru a atinge această stare. În timp ce budismul nu oferă un similar şi într-o anumită măsură, un cont de potrivire pentru Gautama Buddha, hinduism susţine o teorie cu totul diferită în cazul în care "harul divin" este necesar pentru emancipare.
Jainismul tratează în mod egal toate sufletele, în măsura în care susţine că toate sufletele au acelaşi potenţial de a atinge Nirvana. Numai cei care fac efort, să atingă într-adevăr, dar cu toate acestea, fiecare suflet este capabil pe cont propriu sa de a face acest lucru prin reducerea treptată a karmei sale. [37]
În Falun Gong

Falun Gong diferă de la budism, în definiţia termenului de "karma", Ownby spune, în care se ia, nu ca un proces de atribuire şi de pedeapsă, ci ca un termen exclusiv negativ. Termenul chinezesc "de" sau "virtute" este rezervat pentru ceea ce altfel ar putea fi numit "karma buna" în budism. Karma este înţeleasă ca sursă a tuturor suferinţelor - ce s-ar putea referi la budism ca "karma rea". Li spune: "O persoană a făcut lucruri rele în vieţile sale numeroase, şi pentru oameni acest lucru duce la nenorocire, sau pentru cultivatori este karmice obstacole, astfel încât nu există naştere, îmbătrânire, boală, şi moarte. Aceasta este karma obişnuită." [38]

Falun Gong învaţă că spiritul este blocat în ciclul de renaştere, de asemenea, cunoscut sub numele de samsara [39], ca urmare a acumulării de karma. [40] Aceasta este o substanţă negativ, negru, care se acumuleaza in alte dimensiuni viata dupa viata, de a face rău fapte şi gânduri rele de gândire. Falun Gong afirmă că karma este motivul pentru care suferă, şi în cele din urmă ceea ce blocuri de oameni de la adevărul universului şi de iluminare atingerea. În acelaşi timp, este, de asemenea, cauza a celor continuat renaşterii şi suferinţă. [40] Li spune că, din cauza acumulării de karma spiritului uman după moarte se va reincarna de peste si peste, din nou, până când karma este plătit sau eliminate prin cultivare, sau persoana este distrus ca urmare a faptelor rele care le-a făcut. [40]

Ownby ceea ce priveşte conceptul de karma ca o piatră de temelie pentru un comportament moral individuale în Falun Gong, şi, de asemenea, uşor identificabile la doctrina creştină a "o seceră ceea ce seamănă". Alţii spun că Matei 5:44 nu înseamnă necredincios nu va profita pe deplin de ceea ce au semănat până când sunt judecaţi de Dumnezeu după moarte în iad. Ownby spune că Falun Gong este diferenţiat de un "sistem de transmigraţie", deşi, "în care fiecare organism este reîncarnarea de o forma de viata anterior, forma sa actuală a fost determinată de karmică calcul a calităţilor morale ale vieţii anterioare au trăit." Ownby spune abuziv aparenta de inechităţi evidente poate fi explicat, în acelaşi timp permiţând un spaţiu de comportament moral, în ciuda ei. [38] În aceeaşi ordine de idei a lui Li monism, materia şi spiritul sunt una, karma este identificat ca o substanţă neagră care trebuie să fie eliminate în procesul de cultivare. [38]

Li spune că "toate fiinţele umane a căzut aici, din multe dimensiuni ale universului Ei nu mai sunt îndeplinite cerinţele Legii la nivelul lor de date în univers,. Şi, astfel, a trebuit să scadă în jos. Aşa cum am spus înainte, mai greu echipament unul de muritor, unul mai jos picături, cu coborâre continuă până când se ajunge la starea de fiinţe umane obişnuite. " El spune că, în ochii de fiinţe superioare, scopul vieţii umane nu este doar de a fi om, ci de a trezi rapid pe Pamant, un "cadru de iluzii", şi retur. "Asta este ceea ce ei au în minte într-adevăr, ele sunt deschide o uşă pentru tine Cei care nu reuşesc să se întoarcă vor avea de ales, dar la. reîncarneze, cu aceasta continuă până când adune o cantitate mare de karma şi sunt distruse. " [41]

Ownby a ceea ce acest lucru ca bază pentru Falun Gong aparent "opoziţia la" practicieni lua medicament atunci când bolnav; acestea lipsesc o oportunitate de a lucra în afara karma permiţând o boală pentru a rula cursul (suferinta epuizeaza karma), sau pentru a lupta împotriva bolii prin cultivare. " Penny împărtăşeşte această interpretare. Deoarece Li consideră că "karma este factorul principal care cauzeaza boala in oameni", Penny întreabă: "în cazul în care boala vine de la karma, karma şi poate fi eradicata prin cultivare a xinxing-ul, atunci la ce bun medicament va face?" [42] Li se precizează că el nu este interzis practicanţilor să ia medicamente, susţinând că "ceea ce fac este de a spune oamenilor relaţia dintre practica cultivarea şi medicina-luarea". Li, de asemenea, prevede că "O persoană de zi cu zi trebuie să ia medicamente atunci când el devine bolnav." [43], Schechter citează un student Falun Gong, care spune: "Este întotdeauna o alegere, individual, dacă ar trebui să ia medicamente sau nu." [44]

Western interpretare



Se impusca mai mult decât el visează de John F. Knott, martie 1918.
Multe dintre culturile occidentale au noţiuni similare cu karma, aşa cum a demonstrat în următoarele fraze de ceea ce se întâmplă în jurul vine în jurul valorii. [45] expresii creştine similare cu karma includă culege ceea ce unul scroafe (Galateni 6:7), violenţa naşte violenţă şi trăiesc de sabie, mor de sabie. [46] În hinduism, Dumnezeu joacă un rol si este vazut ca un distribuitor de versiunea sa de karma. Punctul de vedere non-interventionista este faptul că de jainism şi budism, acesta din urmă iniţial o religie non-teist.

Spiritism

Articol principal: doctrina spiritiste
În Spiritismul, karma este cunoscut sub numele de "legea cauzei şi efectului", şi joacă un rol central în determinarea modului în viaţa lui ar trebui să fie trăit. Spiritele sunt încurajaţi să aleagă modul în care (şi când), să sufere pedeapsa pentru greşit au făcut în vieţile anterioare. Cum putem şti acest lucru fără a aminti am avut alegerea este ambiguă. Handicap, handicap fizic sau mental sau chiar o viaţă de ghinionist sunt datorate la alegerile înainte de a face un spirit reincarnating (care este, înainte de a fi născut într-o viaţă nouă).

Ceea ce Spiritismul în afară de punctele de vedere mai tradiţionale religioase este că înţelege karma, ca o condiţie inerentă a spiritului, dacă încarnat sau nu: consecinţele crimelor comise de către spiritul ultima dincolo de viaţa fizică şi cauza lui (morală), durere în viaţa de apoi. Alegerea de o viaţă de greutăţi este, prin urmare, o modalitate de a scăpa de durerea cauzata de vinovăţie morală şi calităţi perfecte, care sunt necesare pentru spiritul de a progresa spre o forma mai mare.

Deoarece Spiritismul acceptat întotdeauna pluralitatea lumilor locuite, conceptul de karma a devenit considerabil complexe. Există lumi care sunt "primitiv" (în sensul că sunt acasă la spirite nou-născuţi şi încă foarte scăzut pe intelect şi morală) şi o succesiune de mai multe lumi şi mai avansate în cazul în care spiritele se mute în care acestea sunt crescute. Un spirit poate alege să se nască într-o lume inferioară propriul său ca o penitenţă sau ca pe o misiune.

New Age şi teosofie

Ideea de karma a fost popularizat în lumea occidentală, prin activitatea Societăţii Teozofice. În această concepţie, karma a fost un precursor Neopagan legea de retur sau de trei ori legea, ideea că benefic sau nociv un efecte are asupra lumii se va reveni la sine. Colocvial acest lucru poate fi rezumată ca "ceea ce se întâmplă în jurul vine în jurul valorii de."

Teozof IK Taimni a scris că "Karma nu este nimic, dar Legea de cauză şi efect care operează în domeniul vieţii umane şi aducerea cu privire la ajustările între persoane individuale şi de un alt cărora le-a afectat cu gândurile, emoţiile şi acţiunile." [47] teosofie, de asemenea, învaţă că atunci când oamenii se reîncarneze vin înapoi ca numai oamenii, nu ca animale sau de alte organisme. [48]

În vest, karma este adesea confundat cu concepte, cum ar fi sufletul, energia psihică, sincronicitate (un concept original de la psihanalist Carl Jung, care spune că lucrurile care se petrec în acelaşi timp, sunt legate), şi idei de la cuantica sau fizica teoretică ( care majoritatea fizicienilor nu ar acorda ca având vreo influenţă asupra moralităţii sau codurile de conduită, cu atât mai puţin pe noţiuni supranaturale). Acest amestec de asociaţii de cuvinte este bine ilustrată de abţibild-o dată comună "karma mea a fugit peste dogma ta."

Karma şi emoţiile

Vedere moderna de karma, lipsită de orice exigente spirituale, elimina necesitatea pentru o acceptare de reîncarnare în Judeochristian societăţile şi încercările de a portretiza karma ca un fenomen psihologic universal, care se comporta previzibil, ca şi alte forţe fizice, cum ar fi gravitatea.

Sakyong Mipham rezumat elocvent acest lucru atunci când a spus;

Ca greutate, karma este atât de bază, de multe ori nici măcar nu-l observa. [49]
Acest punct de vedere de karma, ca o constantă universală emoţional şi personal impact, se coreleaza cu budiste şi Jung înţelegerea faptului că voinţă (sau libidoul, create de prejudecăţile personale şi culturale), este instigatorul principal de karma. Orice conştient gând, cuvânt şi / sau de acţiune, care rezultă dintr-o emoţie cognitiv nerezolvată ( disonanta cognitiva ), rezultate din karma. [50]

Jung o dată apreciat la emotii nerezolvate şi sincronizarea de karma;

"Atunci când o situaţie interior nu se face constient, se pare ca in afara soarta." [51]
Metode de populare pentru negarea disonanţă cognitivă includ meditaţie, metacogniţia, consiliere, psihanaliza, etc, al cărui scop este de a consolida emoţională conştiinţa de sine şi pentru a evita, astfel, karma negativa. Acest lucru duce la o mai bună igienă emoţională şi a redus impactul karmice. [52] Modificările permanente neuronale în cadrul amigdala stanga si cortexul prefrontal al creierului uman atribuit pe termen lung şi tehnici de meditaţie metacogniţiei au fost dovedite ştiinţific. [53] Acest proces de maturizare emotionala aspiră la un obiectiv de individuaţie sau de auto-actualizare. O astfel de experienţă de vârf sunt ipotetic, lipsite de orice karma ( Nirvana ).

În ceea ce Rabindranath Tagore cel mai elocvent a explicat despre căldura de emoţii umane;

Nirvana nu este suflare de lumânare. Acesta este de stingere a flăcării, deoarece ziua este venit

| MMihai a răspuns:

Vezi și http://en.wikipedia.org/wiki/Samsara
Samsara sau Sangsāra ( sanscrită : संसार ), (în tibetan numit "khorwa") [1], literal înseamnă "flux continuu", se repetă ciclul de naştere, viaţă, moarte şi renaştere ( reîncarnare ) în hinduism, budism, Bon, jainism, Yoga şi Sikhism Etimologie şi de origine

Samsara înseamnă "să curgă pe", pentru a umbla mereu, să treacă prin stări de existenţă.

Originile istorice ale unui concept de un ciclu de repetat reîncarnării sunt obscure, dar ideea apare frecvent în textele religioase şi filosofice atât India, cât şi în Grecia antică în timpul mijlocul primului mileniu î.en. [2] orfism, platonism, jainismul şi budismul toate discuta despre transmigrarea de fiinţe de la o viaţă la alta. Mulţi oameni de ştiinţă cred că reîncarnarea a fost adoptată la această cultură religioasă de către Brahman ortodoxie, şi brahmani primul scris scripturi care conţin aceste idei, la începutul anilor (Aitereya) Upanishade. [3] [4] [5] [6] [7] [8]

[ edit ]Ciclul de renaştere

Conceptul de Samsara este strâns asociat cu convingerea că o continuă să fie născut şi renaşte în tărâmuri diferite, în forma unui animal de om, sau de cealaltă fiind (in functie de karma). [9] În special, jainism [10] susţine că, în cazul în care o efectuează extrem de rău karma, de asemenea, ca o plantă sau chiar ca o stâncă, şi tendinţe similare pot fi găsite în Purane, în Bhagavadgita, în Manusmṛti [11] şi în texte similare. Cu toate acestea, cele mai multe tradiţii filosofice ale hinduismului si budismului [12] sustin ca plantele si chiar mai mult, evident, roci, nu pot fi incluse în samsara, deoarece acestea nu dispun de posibilitatea de a experienţei (bhoga) şi, prin urmare, de karma.

În budism, de la momentul morţii constiinta (constiinta de sensuri diferite, cum ar fi constiinta ochi, constiinta ureche, etc), acţionează ca seminţe de reproducere a noua constiinta într-o structură biologică nou, să conducă la volitiv ( Saṅkhāras ) impulsuri de la momentul morţii (care sunt ele însele afectate de impulsuri anterioare volitive). În alte religii indiene, impulsurile volitive acumulate din viaţa prezentă sunt transmise într-o structură constiinta popular cunoscut sub numele de suflet, care, după o perioadă intermediară (în tibetan numit Bardo ), constituie baza pentru o structură biologică nou, care va rezulta în renaştere şi o viaţă nouă. Acest proces ciclic se încheie în realizarea de moksha. Dacă trăieşte într-un mod extrem de rele, unul poate fi renăscut ca un animal sau de o altă fiinţă nefericită. [9]

[ edit ]SANSARA în hinduism

În hinduism, este avidya, ignoranta sau, de sine este adevărat că duce la ego-constiinta a corpului şi de lumea fenomenală. Acest unul din motivele kama (dorinta), şi lanţul de perpetuă de karma şi reîncarnare. Prin egoismul şi dorinţa de o creează cauzele pentru a deveni în viitor. Stare de iluzie, care dă naştere la acest lucru este cunoscut sub numele de Maya.

Prin ascet practică o atinge în cele din urmă sfinţenie şi eliberarea ( moksha sau mukti).

În general, viaţa sfântă ( brahmacarya ), care duce la eliberarea este o cale de auto-purificare prin care efectele de păcatele sunt eliberate.

Tradiţiile yoga deţin credinţe diferite. Moksha se poate realiza prin iubirea de Ishwar / lui Dumnezeu (a se vedea bhakti mişcare, a se vedea Mirabai ), de către psiho-fizic meditaţie ( Raja Yoga ), de discriminare a ceea ce este real şi ireal, prin contemplare intens ( Jnana Yoga ), şi prin karma yoga, calea de acţiune pline de abinegaţie, care subminează ego-ul şi înţelegerea forţează a unităţii de toate.

Vedic Rig, Yajur vedice şi Atharva vedice Upanişadele, cum ar fi Aiteraya Upanishade, Upanishade Taittiriya, Upanishade Swetaswatara, Mundaka Upanishad, etc conţine idei mai vechi de pe reîncarnarea sufletului. [13] [14] [15], cum a fost confirmat de ultimele cercetări în domeniul arheologiei şi Astronomie, Vedele au fost mai mari decât 2600 î.Hr., care este nevoie de mult mai devreme decât toate celelalte texte religioase. [ 16] Prin urmare, pe această bază, cele mai vechi texte cunoscute pentru a fi vorbit despre karma, SANSARA şi moksha sau Mukti, sunt Vedele şi alte texte Dharmic. (Texte Dharmic standuri pentru Vede, Ithihasas şi Purane). Vedele descrie Karma ca urmare a se bucura de plăcerile senzoriale ale acestui univers material. [17]

[ edit ]SANSARA în jainism

Articol principal: Samsara (jainismul)
Mai multe informaţii: Karma în jainism
În jainism, SANSARA este viaţa lumească caracterizată prin renaşteri continue şi de reîncarnări în diverse taramuri ale existentei Samsara este descris ca fiind existenţa lumesc, plin de suferinţă şi mizerie şi, prin urmare, este considerat nedorit şi în valoare de renunţare. Samsara este fără început şi sufletul se găseşte în robie, cu karma ei, deoarece timpul de început. Moksha este eliberarea numai de la Samsara.

[ edit ]Samsara în budism

Articol principal: Samsara (budism)
Samsara este o parte cheie a ceea ce se predă în budism. Mulţi budist cred că aceasta este ciclul de re-naştere, care ne face să sufere viaţa în şase tărâmuri. Karma se crede ca pentru a juca un rol-cheie în a decide care din cele şase tărâmuri poate fi re-născuţi inch În budism iluminarea este singura scăpare din Samsara, prin care se ajunge la o stare de Nirvana, o stare care este dincolo de suferinţa Samsara.

[ edit ]SANSARA în Sikhism

În Sikhism, se crede că, datorită acţiunilor lăudabile din trecut şi fapte (cunoscut sub numele de karma sau Kirat), ca oamenii să obţină şansa de a naşterii umane, care este considerată în Sikhism ca posibilitatea de cea mai mare posibil de pe Pământ şi, prin urmare, nu ar trebui să fie pierdut. Numai prin acţiuni continue bune şi "harul Celui Atotputernic" se poate obţine eliberarea de ciclul continuu de naşteri şi decese de diferite forme corporale pe care sufletul a fost în curs de la crearea universului. Sfârşitul ciclului de transmigraţia sufletului este cunoscut sub numele de mukti. Pentru sikh, starea de mukti poate fi realizată în timp ce încă în viaţă, cunoscut sub numele de "Jivan Mukat", literalmente ", eliberat în timp ce în viaţă".

[ edit ]Samsara în Surat Shabda Yoga

În Surat Shabda Yoga, realizarea de auto-realizare a rezultatelor în Jivan moksha / mukti, eliberarea / eliberare din SANSARA, ciclul de karma şi reîncarnare, în timp ce corpul fizic [. nevoie de citare ]

Surat Shabda Yoga cosmologie prezintă constituirea a iniţia ( microcosmos ), ca o replica exacta a macrocosmosului. Prin urmare, microcosmosul constă într-un număr de organisme, fiecare potrivit pentru a interacţiona cu planul său corespunzător sau regiunea în macrocosmos. Aceste organisme au dezvoltat de-a lungul yuga prin involuţie ( provenind de la planuri mai mari pentru avioane mai mici) şi evoluţie (întoarcerea de la avioane mai mici la planuri mai mari), inclusiv de karma şi reîncarnare, în diferite stări de conştiinţă. [ necesită citare ]

[ modifică ]În cultura populară

Samsara apare în manga seria Naruto, în care nu există o tehnică de ochi după Byakuganul şi Sharinganul numit Rinnegan. În limba engleză, aceasta înseamnă literal Samsara ochi, şi permite utilizatorului să efectueze orice Jutsu dorit, deoarece puterea sa bate direct în roata vieţii. Acesta este, de asemenea, frecvent menţionată în Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga joc video de serie, din care se invarte in jurul parcelei un punct, pentru a ajunge la un paradis numit Nirvana. În primul rând, luaţi sub formă de plantă, apoi, dacă au dus o viaţă de bun ca o plantă, va trece la a fi o insecta, apoi, dacă va conduce o altă viaţă mai bună, eşti şi animalelor, apoi om, apoi un Brahman până când au o moksha, atunci când ieşi din ciclul şi du-te pentru a fi cu Dumnezeu hindus, Brahman, care este ceea ce fiecare hindus speră să realizeze.
http://en.wikipedia.org/wiki/Reincarnation
Reîncarnarea este conceptul religioase sau filozofice care sufletul sau spiritul, după biologic moarte, începe o viaţă nouă într-un corp nou care poate fi umană, animală sau spirituale, în funcţie de calitatea morală a acţiunilor de viaţă precedent. Această doctrină este un principiu central al religiilor indiene [1] şi este o credinta care a fost deţinută de astfel de figuri istorice în Pitagora, Platon şi Socrate. Acesta este, de asemenea, o credinta comuna a religiilor păgâne, cum ar fi Druidism, Spiritism, Teosofie, şi Eckankar şi se găseşte în multe societăţi tribale din întreaga lume, în locuri cum ar fi Siberia, Africa de Vest, America de Nord şi Australia. [2]

Deşi majoritatea sectelor în cadrul iudaismului, creştinismului şi islamului nu cred că indivizii grupuri reîncarna, în special, aceste religii se referă la reîncarnare; aceste grupuri includ urmaşii principale istorice şi contemporane ale Cabalei, a catarilor, şi secte şiite, cum ar fi Alawi Shiaii şi druzi [3] şi rosicrucieni. [4] În relaţiile istorice dintre aceste secte şi convingerile despre reîncarnare, care au caracteristica de neoplatonism, Orfismul, hermetismul, Manicheanism şi gnosticismul din epoca romană, precum şi religiile indiene, este neclar.

În ultimele decenii, mulţi europeni şi nord-americani au dezvoltat un interes în reîncarnare. [5] filme artistice, cum ar fi Kundun, What Dreams May Come şi de naştere, cărţi scrise de autori contemporani, cum ar fi Carol Bowman şi Mackenzie Vicki, precum şi cântece populare, menţionează în mod regulat reîncarnare. Unii cercetători universitare, cum ar fi Ian Stevenson şi Jim Tucker B., au explorat problema reîncarnării şi a publicat rapoartele de amintiri copiilor de vieţi anterioare în reviste peer-revizuite şi în cărţi, cum ar fi Douăzeci de cazuri sugestive de reîncarnare şi de viaţă înainte de viaţă. Scepticii sunt extrem de importante de acest lucru şi, în general, sunt sceptic cu privire la orice pretenţii de viaţă după moarte.
definiţii conceptuale

Cuvântul "reîncarnare" derivă din latină, însemnând literal, "intrarea carnea din nou". Metempsihoză grec echivalent (μετεμψύχωσις) corespunde aproximativ la engleză comun expresia "transmigraţia sufletului" şi, de asemenea, de obicei, implică un reîncarnare, după moarte, [6], fie ca om, animal, deşi subliniind continuitatea a sufletului, nu carne. Termenul a fost folosit de către filosofi moderne, cum ar fi Kurt Gödel [7] şi a intrat în limba engleză. Un alt termen grecesc, uneori, folosit ca sinonim este de metempsihoză, "a fi născut din nou". [8]

Nu există nici un cuvânt care corespunde exact cu termenii de engleză "renastere", "metempsihoză", "transmigraţie" sau "reîncarnare" în limbile tradiţionale ale Pali si sanscrita. Întregul proces universal care dă naştere la ciclul de moarte şi renaştere, guvernat de karma, este menţionată ca Samsara [9], în timp ce un stat este născut în, procesul individual de a fi născut sau care vine în lume, în orice mod, este pur şi simplu menţionate ca "naştere" ( jāti.) Deva (zeii), pot muri, de asemenea, şi de a trăi din nou. [10] Aici, termenul de "reîncarnare" nu este aplicabil strict, dar zeii hindusi se spune că au reîncarnat (a se vedea Avatar ): Domnul Vishnu este cunoscut pentru cele zece încarnări, a Dashavatars. Celtic religie pare să fi avut, de asemenea, reincarnating zei. Mulţi creştini consideră pe Isus ca o întrupare divină. Unii creştini şi musulmani cred că el şi unii prooroci poate încarna din nou. Cei mai mulţi creştini, cu toate acestea, cred că Isus va veni din nou în a doua venire, la sfârşitul lumii, deşi acest lucru nu este o reîncarnare. Unele ghulat secte musulmane Si'a consideră, de asemenea, fondatorii lor, la fel ca în unele încarnări speciale simţ divine (hulul).

Convingerile filosofice şi religioase cu privire la existenţa sau non-existenţa unui neschimbată " de sine "au un impact direct asupra modului de reîncarnare este privit într-o tradiţie dat. Buddha a trăit într-un moment de mare creativitate filosofice în India, atunci când mai multe concepţii ale naturii de viaţă şi de moarte au fost propuse. Unii au fost materialist, a considerat că nu era nici o existenţă de sine şi de faptul că este anihilat la moarte. Altii credeau într-o formă de existenţă ciclică, în cazul în care o fiinţă se naşte, trăieşte, moare şi apoi este re-născut, dar în contextul unui tip de determinism sau fatalism în care karma a jucat nici un rol. Alţii au fost "eternalists", postulând un sine veşnic existent sau de suflet comparabilă cu cea iudaică, în monoteismul : atman supravieţuieşte morţii şi reincarneaza ca o altă fiinţă vie, pe baza ei karmice moştenire. Aceasta este ideea care a devenit dominant (cu anumite modificări) în modernă hinduism.

Budist Conceptul de reîncarnare diferă de la alţii, în care nu există nici o veşnică "suflet", "spiritul" sau de sine ", ci doar un "flux de constiinta", care leaga viata cu viata. Procesul actual de schimbare de la o viaţă la alta se numeste punarbhava (sanscrita) sau punabbhava (Pali), literalmente ", devenind din nou", sau mai pe scurt bhava, "devenind", şi a unor budişti vorbitori de limbă engleză preferă termenul de "renaştere" sau "re-devine" pentru a face acest termen ca acestea să ia "reincarnare", pentru a sugera o entitate fixă care este renăscut. [11] popular Jain cosmologie şi budist cosmologie, precum şi o serie de şcoli de postulează renaşterii hinduismului, în mai multe lumi şi în forme variate. În tradiţia budistă are loc procesul de peste cinci sau sase taramuri ale existentei, [12], inclusiv umane, orice fel de animale şi mai multe tipuri de fiinţă supranaturală. Se spune în budismul tibetan, care este foarte rar pentru o persoană care urmează să fie renăscut în viaţa viitoare imediat ca un om [13]

Gilgul, Gilgul neshamot sau Gilgulei Ha Neshamot ( Evrei. גלגול הנשמות) se referă la conceptul de reîncarnare în kabbalistică iudaism, găsite în mai mult literatura idiş, printre evrei Ashkenazi. Gilgul înseamnă "ciclu" şi neshamot este "suflete". Termen echivalent arabă este tanasukh: [14] credinta este găsit printre Si'a ghulat musulmani secte.
Istorie

[ edit ]neolitic, epoca
[ edit ]Africa
[ edit ]Serer religie
Vezi de asemenea şi: religia Serer şi cronologie a istoriei Serer
În religie Serer, conceptul de reîncarnare (ciiɗ în limba Serer [15] ), este legată de Pangool, vechile Serer sfinţilor şi spiritele ancestrale. Numai Pangool (singular: Fangool) au capacitatea să se reîncarneze în funcţie de modul în care au trăit vieţile lor anterioare pe pământ. Aproximativ 10.000 de BCE, a descris Serers vechi gravuri rupestre de pe Pangool n'Ajjer Tassili, reprezentate de "om" şi încolăcit "serpi" (simbol al Pangool). [16] Henry Gravrand sugerează că această perioadă marchează dezvoltarea de religie Serer şi conceptul de ciiɗ (reîncarnare). [17] [18] În religia Serer, totul are un suflet. Sufletul este nemuritor şi trebuie să facă drumul de a Jaaniiw (locul sacru de locuinţă sufletului sau viata de apoi ). Este doar cei care au trăit vieţi bune de pe pământ în conformitate cu învăţăturile religioase Serer, ale căror suflete se vor putea face călătoria necesară pentru a Jaaniiw. Este de la acest grup, care sunt canonizat ca Pangool, chemat şi venerată. Acestea Pangool au capacitatea sa se ​​reincarneze si mijlocesc cu Divinul ( Roog, Zeul Suprem, în religie Serer). [19] [20] [21]

[ edit ]Antichitate
[ edit ]Origins (în afara Africii)
Originea noţiunea de reîncarnare sunt obscure. Ei au în prezent, aparent, epoca fierului (în jurul anului 1200 ien). Discuţie a subiectului apare în tradiţiile filosofice din India şi Grecia, de la aproximativ secolul al saselea i.Hr. De asemenea, în timpul Epocii de Fier, de greci pre-Socratics discutat despre reîncarnare, şi celtice druizii sunt, de asemenea, sa raportat că au învăţat o doctrină de reîncarnare. [22]

Ideile asociate cu reîncarnarea ar fi apărut în mod independent în diferite regiuni, sau s-ar putea s-au extins ca urmare a contactului cultural. Sustinatorii de transmitere culturală s-au căutat legături între epoca fierului Celtic, filozofia greacă şi vedică şi de religie, [23] unii [ cine? ] chiar sugerează că credinţa în reîncarnare a fost prezentă în proto-indo-european de religie [. dubios - discuta ] [ 24] În culturile europene antice, iraniană şi indiană agricole, ciclul de viaţă de naştere, de deces, si renasterii, au fost recoginized ca o replică naturale cicluri agricole. [25]

[ edit ]Jainismul timpurie, hinduism si budism
Patrick Olivelle afirmă că originea conceptului de ciclu de naşterea şi moartea, conceptul de samsara, şi conceptul de eliberare în tradiţia indiană, au fost în parte crearea de non-vedic Shramana tradiţie. [26] O altă posibilitate sunt tradiţiile preistorice dravidiene de India de Sud. [27] Unii oameni de ştiinţă sugerează că ideea este original Buddha. [28]

În jainism, suflet şi materia sunt considerate etern, necreat şi perpetuă. Există o interacţiune constantă între cele două, care rezultă în năucitoare manifestări cosmice de material, psihice şi emoţionale sfere din jurul nostru. Acest lucru a dus la teoriile de transmigrare şi renaştere. Schimbari, dar nu total de anihilare a spiritului si a materiei este postulatul de bază a filozofiei Jain. Viaţa aşa cum o ştim acum, după moarte, prin urmare, se mută pe o altă formă de viaţă bazat pe meritele şi defectele se acumulate în viaţa sa actuală. Cale de a deveni un suflet suprem este de a practica non-violenţei şi să fie sincer. [29]

În hinduism, cartea sfântă Rigveda, cel mai vechi existent indo-ariană de text, numeroase referiri se fac la renaşteri, [ necesită citare ], deşi se înfăţişează ca "reîncarnare" (redeaths punarmrtyu). [ necesită citare ] Un verset spune: "Fiecare se repetă de deces moartea omului primordial (purusa), care a fost, de asemenea, primul sacrificiu "(RV 10:90). [30] Un alt fragment din Rig Veda state (Cartea 10 Partea 02, Imnul al XVI-lea):

"Burn, nu-l în sus, nici nu-l consuma destul, Agni: să nu trupul sau pielea lui să fie împrăştiată O Jatavedas, atunci când l-ai maturizat, apoi trimiteţi-l pe drumul său spre Părinţi... lasa-ti flacara acerbă, tău. splendoarea stralucitoare, arde-l cu forme tale de bun augur, o Jatavedas, să poarte acest om la regiunea de pios... Din nou, O, Agni, la Părinţi, care-i trimită, oferit în tine, merge cu jertfele noastre. viata Purtarea nou să l crească urmaşii lui: lasă-l să se alăture unui organism, Jatavedas "[. nevoie de citare ] [31]
Discuţie indian de reîncarnare intră recordul istoric din secolul al saselea despre î.en, cu dezvoltarea de Advaita Vedanta tradiţie în primele Upanişade (în jurul mijlocul primului mileniu î.en), Gautama Buddha (623-543 î.Hr.) [32], ca bine ca Mahavira, 24 Tirthankara de jainism. [33]

Încercare sistematică de a atinge prima mana cunoaştere a vieţii trecute a fost dezvoltat în moduri diferite în locuri diferite. Cele mai timpurii texte budiste discuta despre tehnicile de amintind de nasteri anterioare, întemeiază pe dezvoltarea unui nivel ridicat de concentrare meditatie. [34] Cele mai recente Yoga-Sutra a lui Patanjali, care a incorporat elemente ale budiste crezut, [35], să dea instrucţiuni privind modul de similare pentru a atinge capacitatea de. [36] Buddha relatărilor, a avertizat că această experienţă poate fi înşelătoare şi ar trebui să fie interpretate cu grijă. [37] budismul tibetan a dezvoltat un unic de "ştiinţă", a mortii si renasterii, o afacere bună de care este stabilit în ceea ce este cunoscut sub numele de Cartea tibetană a morţilor.

[ edit ]timpurie Grecia
Discuţie timpurie greacă a conceptului, de asemenea, dateaza din secolul al 6-lea î.Hr. Un gânditor devreme grec cunoscut pentru a fi luate în considerare renaşterea este Pherecydes de Syros (fl. 540 î.en). [38] său mai mic contemporan lui Pitagora (c. 570-c 495 BCE. [39] ), primul său exponent celebru, societăţile instituite pentru a difuzie. Platon (428/427 - 348/347 î.Hr.) a prezentat conturile de reîncarnare, în lucrările sale, în special în Mitul lui Er.

Autorităţile nu au căzut de acord asupra modului în care noţiunea a apărut în Grecia: Pitagora, uneori, se spune că a fost elev Pherecydes ", uneori l-au introdus cu doctrina a orfismului, un trac religie care a fost de a fi important în difuzarea de reîncarnare, sau altceva pentru a fi adus de predare din India. În Phaedo, Platon face profesorul lui Socrate, înainte de moartea acestuia, de stat, "Sunt convins că există cu adevărat un astfel de lucru ca traiesc din nou, şi că, izvor viu din morţi." Cu toate acestea Xenofon nu menţionează Socrate cum crede în reîncarnare şi Platon ar putea fi sistematizate gândul lui Socrate ", cu concepte le-a luat direct de la pitagorit sau orfism.
Antichitatea clasică
Vezi de asemenea şi: metempsihoză
Religie orfic, care a învăţat reîncarnarea, apărut pentru prima dată în Tracia, în nord-estul Greciei şi Bulgariei, despre 6-lea î.Hr., sa organizat în şcolile misterelor de la Eleusis şi în altă parte, şi a produs o literatură copioasa. [40] [41] [42 ] Orfeu, fondatorul său legendar, se spune că a învăţat că sufletul nemuritor aspiră la libertate în timp ce corpul are o prizonier. Roata se invarte de naştere, alternează suflet, între libertate şi rotund captivitate cerc larg de necesitate. Orfeu a proclamat necesitatea de harul zeilor, Dionysos, în special, şi de auto-purificare până când sufletul a finalizat ascensiunea spirala de destinul de a trăi pentru totdeauna.

O asociere între filosofie lui Pitagora şi reîncarnarea a fost de obicei acceptat în antichitate. În Republica lui Platon face Socrate spune cum Er, fiul lui Armenius, în mod miraculos a revenit la viaţă în ziua a douăsprezecea după moarte şi a povestit secretele din lumea cealaltă. Există mituri şi teorii în acelaşi efect în alte dialoguri, în alegoria Carul de Phaedrus, în Meno, Timaios şi Legi. Sufletul, o dată separate de corp, petrece o cantitate nedeterminată de timp, în "formland" (a se vedea Alegoria de Pestera din Republica ), şi îşi asumă apoi un alt organism.

În literatura de specialitate mai târziu greacă doctrina este menţionat într-un fragment de Menander [43] şi satirizat de Lucian. [44] În Roman literatura de specialitate sa constatat ca devreme ca Ennius, [45], care, într-un pasaj de pierdut Analele sale, a povestit cum el a văzut Homer într-un vis, care l-au asigurat că acelaşi suflet care au animat atât poeţii au apartinut candva la un păun. Persius în satirele sale (VI. 9) râde la acest lucru: ea este menţionată, de asemenea, de Lucreţiu [ 46] şi Horace. [47]

Virgil lucrează în considerare ideea sa de Underworld in a sasea carte din Eneida. [48] Aceasta persistă până la sfârşitul anilor gânditori clasice, lui Plotin şi celelalte Neoplatonists. În Hermetica, o serie de greco-egiptean de scrieri pe cosmologiei şi spiritualitate atribuit lui Hermes Trismegistus / Thoth, doctrina reincarnarii este central.

În greco-romane gândire, conceptul de metempsihoză a dispărut odată cu apariţia creştinismului timpuriu, reîncarnarea fiind incompatibil cu doctrina creştină de bază a mântuirii a credincioşilor după moarte. Acesta a fost sugerat că unii dintre Părinţii Bisericii timpurii, în special Origen întreţinut încă credinţa în posibilitatea de a reîncarnării, dar dovada este fragilă, iar scrierile lui Origen ca le-au venit în jos pentru a ne vorbi în mod explicit împotriva lui. [49]

Unii crestini gnostici secte profesat reîncarnare. Setianii şi urmaşii lui Valentinus crezut în el. [50] Adepţii Bardaisan din Mesopotamia, o sectă din secolul al doilea considerat eretic de Biserica Catolică, a atras la caldeean astrologia, la care Bardaisan fiul lui armonioasă, educat în Atena, a adăugat greacă idei, inclusiv un fel de metempsihoză. Un alt profesor, cum a fost Basilides (132 -? CE / AD), cunoscute de noi prin criticile Irineu şi munca de Clement din Alexandria (a se vedea, de asemenea. neoplatonism şi gnosticism şi budismul şi Gnosticism )

În al treilea secol creştin maniheism răspândit atât în est şi de vest de la Babilon, apoi în cadrul Imperiului Sassanid, în cazul în care fondatorul Mani a trăit aproximativ 216-276. Maniheistă manastiri a existat în Roma în anul 312. Luând act de calatorii timpurii Mani a Imperiului Kushan şi alte influenţe budiste în maniheism, Richard Foltz [51] învăţătura atributele lui Mani de reîncarnare a influenţei budiste. Cu toate acestea, relaţia inter-a Manicheanism, orfism, Gnosticismul şi neo-platonismului este departe de a fi clar.

[ edit ]celţii
În secolul 1 i.Hr. Alexandru Corneliu Polyhistor scris;

Doctrina lui Pitagora predomină printre didactice Daci ", că sufletele oamenilor sunt nemuritoare, şi că, după un număr fix de ani, ei vor intra într-un alt corp.
Iulius Cezar a înregistrat că druizii din Galia, Marea Britanie şi Irlanda au avut metempsihoză ca una din doctrinele de bază ale acestora; [52]

Principalul punct de doctrina lor este că sufletul nu moare şi că, după moarte, se trece de la un trup într-altul... obiect principal de toate instituţiile de învăţământ este, în opinia lor, să confere învăţaţii lor, cu o credinţă fermă în indestructibilitatea a sufletului uman, care, în funcţie de credinţa lor, pur şi simplu trece de la moarte la o locuinţă la alta, de doctrina astfel de numai, spun ei, care jefuieste moartea de toate spaimele, poate cea mai înaltă formă de curaj uman fi dezvoltate.
[ edit ]iudaismul
În iudaism, hasidice tzadik a fost crezut de a cunoaşte vieţile anterioare ale fiecărei persoane prin intermediul lui semi-profetice abilitati.

[ edit ]taoismului
Taoiste documente încă din dinastia Han a afirmat că Lao Tzu a apărut pe pământ ca persoane diferite în momente diferite, începând din epoca de legendarul Trei suveranii şi Cinci Împăraţi. (Cca. secolul 3 î.Hr.) Chuang Tzu prevede: "Nasterea nu este un inceput, continuitate există continuitate fără un punct de plecare Existenţa fără prescripţie este de spatiu, fara un punct de plecare, moartea nu este un scop, este existenta, fara limitare... punct este Timpul. Nu există naştere, există moarte, nu se emite mai departe, nu se intră inch " [53]

[ modifică ]Evul Mediu
În jurul secolului al 11-12 mai multe mişcări reincarnationist au fost persecutaţi ca erezii, prin înfiinţarea a Inchiziţiei, în latină vest. These included the Cathar, Paterene or Albigensian church of western Europe, the Paulician movement, which arose in Armenia, [ 54 ] and the Bogomils in Bulgaria. [ 55 ]

Christian sects such as the Bogomils and the Cathars, who professed reincarnation and other gnostic beliefs, were referred to as "Manichean", and are today sometimes described by scholars as "Neo-Manichean". [ 56 ] As there is no known Manichaean mythology or terminology in the writings of these groups there has been some dispute among historians as to whether these groups truly were descendants of Manichaeism. [ 57 ]
etc
Citește mai mult despre problemă ca să înțelegi despre ce este vorba.
Am copiat din dicționarul on- line că mulți nici nu aveau habar despre ce este vorba și ți-au recomandat șampon și alte minuni.




În conformitate cu punctul de vedere al acestor religii indiene viaţa noastră actuală este doar unul din mai multe - se întinde înapoi înainte de naştere în existenţele trecute şi de a ajunge mai departe de dincolo de moarte in incarnarile viitoare. În timpul fiecărei vieţi de calitate a acţiunilor ( karma ) a efectuat determina destinul viitor al fiecărei persoane. Buddha a învăţat că nu există nici începutul sau la sfârşitul acestui ciclu. Scopul religiilor indiene este de a scăpa de acest proces, a cărui realizare se numeşte moksha.

În utilizarea populară, Samsara poate referi la lume (în sensul diferitelor activităţi lumeşti, care ocupă fiinţe umane obişnuite), suferinţele ale acestuia, sau mintea tulbure şi agitată, prin care realitatea este perceputa.

| Încrucişătorul a răspuns:

Apa fierbinte si sapun. De asemenea, recomandabil e samponul si buretele.

| WR104 a răspuns:

Ok, vad ca ai primit ceva raspunsuri destul de foloitoare, succes!

| Mădă0611 a răspuns:

Secretul fericirii e sa stai prost cu memoria thinking

| WhatheWow a răspuns:

Doar doua lucruri pot face Karma sa straluceasca : Dragostea si Iertarea!

| casablanca40 a răspuns:

Nu mintii niciodata. Incearca sa fii drept si sa nu faci niciodata favoruri.

Întrebări similare