| Furnicuta000 a întrebat:

Daca intrati pe profilul acestui utilizator, la raspunsurile date, o sa vedeti ca el de fapt a comentat la intrebarile postate de pe celalalt cont al lui, apoi a intrat pe celalalt cont al lui si si-a dat funda. Are zeci de astfel de raspunsuri. E corect pe TPU?

https://www.tpu.ro/utilizator/axhhg/raspunsuri/2/

14 răspunsuri:
| Drimmero a răspuns:

Stai linistita, o gramada fac asta dar sunt prea lasi ca sa recunoasca. Aici sunt conturi multe si lume putina. Stiu pe destui cu conturi multiple care o ard pe panarama.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

laughing) Dar de observatie buna. Cum ai stat si l-ai pandit?
Nu este corect.
Dar fundele sunt irelevante, oricum. Adica cine naiba ar face asta pentru funde, ca nu castiga nimic in plus (pe langa puncte).
Da-i pace, ii dam un report si este suficient. Dar multumim pentru atentionarewinking

| Furnicuta000 explică (pentru DoarBogdan):

Am primit notificare, ii comentasem eu la o intrebare, am intrat pe profilul lui si am vazut asta

| Celcestietot a răspuns:

Asa ceva este corect la noi pe site!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna observatia, nu ar fi singurul, multi isi dau funde ' singuri.

| Furnicuta000 explică (pentru anonim_4396):

Daca erau monede din alea mai intelegeam dar cu fundele ce face? laughing

| anonim_4396 a răspuns (pentru Furnicuta000):

Si le baga in... in rest, nici un folos!
daca mai era un user nou mai ziceam, da asta are rank 300 deci e freak happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Aa,SadBoyForever e ăla care zice în aproape toate răspunsurile lui că are 28 de ani şi e virgin.L-am văzut de multe ori pe aici.Nu-i nimic nou, e plin site-ul ăsta de ciudaţi ca el. laughing

| Drimmero a răspuns (pentru anonim_4396):

E pandemie de asa ceva pe TPU, de feminizati plangaciosi si frustrati, corona e o gluma pe langa pandemia asta. Nu ai cu cine cand le explici ca atitudiunea lor le taie craca/

| anonim_4396 a răspuns (pentru Drimmero):