anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Reflecţii asupra celor învăţate.
La ce ne foloseste în viaţă să stim că o propoziţie este de un anumit fel, si nu de altul? La ce ne folosesc, în general, lecţiile de analiză sintactică a frazei învăţate la scoală?
Mă uitam pe un caiet de scoală, în care se explica undeva de ce în fraza "mie îmi place să mă plimb" propoziţia "să mă plimb" este subiectivă si de ce unii o confundă cu completivă directă.
Ne trebuie asa ceva în viaţă?

3 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Creierul este un muschi daca nu il antrenezi el slabeste, chiar daca nu isi foloseste e bine sa isi folosesti creierul si asa uitam 90% din cea invatam
După cum arată cercetările, se dovedește că oamenii își amintesc:

5% din ceea ce învață atunci când au învățat de la o prelegere (adică prelegeri universitare / colegii)
10% din ceea ce învață atunci când au învățat din lectură (adică cărți, articole)
20% din ceea ce învață din domeniul audiovizual (adică aplicații, videoclipuri)
30% din ceea ce învață atunci când văd o demonstrație
50% din ceea ce învață atunci când sunt implicați într-o discuție de grup.
75% din ceea ce învață când practică ceea ce au învățat.
90% din ceea ce învață atunci când folosesc imediat (sau le învață pe alții)

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Dintre toate lucrurile inutile, asta ți se pare cea mai mare problema?
Mie îmi plăcea intr-a 8-a analiza frazei.E simplu si extrem de logic.Si nu, nu ne trebuie neapărat in viața, dar ținând cont de câți analfabeți exista, nu cred ca strica niște cunostinte in plus de gramatica.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

N-ai cum sa ajungi sa intelegi lucruri mai complexe, daca nu stii teoria, baza. Poate pe noi nu ne ajuta, decat pe moment, pana regulile astea ne devin reflexe, dar o persoana care ii invata pe altii sau foloseste limba la alt nivel, sau invata o limba straina, nu are cum sa se descurce fara chestiile astea.