| Under05 a întrebat:

Ba, eu sincer nu vreau sa va stric ziua, dar...
maine incepe scoala sad
Nu stiu daca sunt printre voi si elevi care pana acum au stat acasa si de abia maine se duc in iad, dar m-am plictisit si vreau sa va intreb ceva mai penibil ca sa vad daca eu mi-am luat chiar tot.
Pe langa carti, caiete si penare, ce v-ati mai pus in ghiozdan? Ma refer la chestii de genul : truse (de orice fel), parfumuri ( D-zeu stie pentru ce) etc.
Raspundeti repede ca daca stau sa calculez mai sunt vreo 20 de ore (sau mai mult) pana plecam in iad ca sa ne terorizeze diavoli aia cu temele lor

7 răspunsuri:
| justanotheruser99 a răspuns:

Daca spui ca școala e un iad, atunci nici nu îți imaginezi cum va fi cand va trebui sa lucrezi de luni pana sâmbătă cate 8 ore pe zi, fara pauze după fiecare ora. Sa nu mai vorbesc de faptul ca de aici daca "chiulești" îți iei actele si pleci definitiv in căutarea altui loc de munca.
Nu te plânge. In locul tau m-aș bucura de școală cat timp mai esti elev. Crezi ca după îți va fi mai ușor?
In orice caz, daca tii neapărat sa știi ce am in geanta, pot sa îți spun ca de toate: șervețele, guma de mestecat, toc de ochelari, plasturi, o sticlă de apa, portofel, chei, balsam de buze, gel antibacterian, Nurofen si alte prostii de genul.

| Under05 explică (pentru justanotheruser99):

Nu e vorba ca e neapărat iadul pe pământ acolo, dar faptul ca merg prin zăpada de 3 m., ca toate animalele mele de companie s-au îmbolnăvit, ca m-am trezit cu gatul stramb si ca avem o profa de mate care vorbeste repede, e repezita si ne ia din pauza ca sa predea, deja te face sa te dai cu capul de banca.
Faptul că e repezita o face sa fie neintelgatoare si cel mai probabil daca ii zic de ce sunt trista o sa ma faca de ras la toata clasa ca,, astea nu sunt motive de suparare"
Plus ca o sa ne bage teme pe gat

| justanotheruser99 a răspuns (pentru Under05):

Imi pare sincer rău pentru tine, insa nu pot face nimic in legătură cu profesoara ta.