| andy09 a întrebat:

am descarcat Farmerama Hack v 1.2 cand am vrut sa intru in el imi cerea. Net Framework. l-am instalat, si apoi cand mergea am incercat sa-l folosesc mi-am pus username-ul de la farmerama si apoi am dat add. si imi zicea "Error. Net Framework" plz help... dau funda... daca imi spune-ti cum se da ca sunt incepator. multumesc anticipat

30 răspunsuri:
| Anonymus314 a răspuns:

*se da uninstall pe farmerama hack...

eu cred ca e mai bine sa il dezinstalezi rapid.cred ca e un program de tip:scam.ai intrat>>>ti-ai pus username si parola>>>username si pass sunt trimise la "hackerul" respectiv.

| Anonymus314 a răspuns:

Nu e normal...gandeste putin:
cum sa intre in contul tau fara a avea nevoie de parola?
nu se poate.cum ar veni ca eu iti intru pe contul tau de la jocu ala numai cu usernameul tau.intelegi? nu prea se poate
cred ca e keylogger sau orice alta prostie

| StoicaAndi a răspuns:

Cine imi zice parola o sa zic care este cauza

| nushdastea a răspuns:

Care e parola de la hack?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Silviu_95n
am hack la barn buddy si il dau gratis big grin

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Silviu_95n
am hack la barn buddy si il dau gratis big grin

| chiriiulian a răspuns (pentru anonim_4396):

Il vreau daca vrei sa mi-l dai

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Care este parola la NET Framework?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Si eu am aceeasi problema...crying

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu stiu

| TudorX7 a răspuns:

Trebuie sa downladezi Net framework. I-al de aici : http://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=17718

| J0KerStar a răspuns:

Ms yonutzz

| J0KerStar a răspuns:

Bai...AlexAlex da nu iti ia credit?
happy

| ionut12 a răspuns:

Ma eu nu stiu parola ca sa intru pe el ca dupa ce dezintalez dau click x2 si dupa acea imi cere o parola deci care este parola? daca vreti mai vb pe adresa de messenger care este : golden_ionut@yahoo.com

| ionut12 a răspuns: