| Stefan_Stefan_2002_hEqU a întrebat:

Salut,fac sală de 3 zile, mâine va fi a 4 a,sunt începător, de la primul antrenament mă dor bicepșii și când vreau sa îndrept mâna mă doare,eu cred că e febră musculară și că ar trece în câteva zile. As vrea un sfat, dau funda!

Răspuns Câştigător
| RobertMoon a răspuns:

Ștefan, e febră musculară, stai liniștit, e normal să te doară mușchii, încearcă să nu mai lucrezi grupa respectiva de mușchi până îți trece sau până când mai ai o ușoară reținere, nu e nimic grav, vei vedea in timp că febra și durerea va tine mai puțin deoarece mușchii se vor obișnui cu efortul.

| Stefan_Stefan_2002_hEqU explică (pentru RobertMoon):

Bine, mulțumesc pentru sfat.

| Stefan_Stefan_2002_hEqU explică (pentru RobertMoon):

Mulțumesc iLuis, e așa cum ai zis tu, sunt in ziua a 6 a, acum am făcut pauza (5 zile antrenament, 2 zile pauza), mă mai doare puțin dar pot sa îndrept brațele, sa le mișc, mai pocnesc câteodată, vineri am fost la sală am lucrat doar umeri, picioare, triceps și puțin biceps nu l-am solicitat, am putut face ce nu am putut in prima zi, am făcut flexuri cu bara z cu greutăți de 2.5 kg, în orice caz, e un bun sfat pentru cei care vor trece prin ce am trecut eu și alții.

12 răspunsuri:
| zăGhost a răspuns:

Faci sala de 3 zile, adica zilnic?
Pentru inceput ti-as recomanda de 2, 3 ori pe saptamana, ca sa eviti intinderi pana iti intri in forma.

| Stefan_Stefan_2002_hEqU explică (pentru zăGhost):

Pai fac de luni până vineri, lucrez câte ori grupa de mușchi in fiecare zi și niște exerciții, puține, pentru toate grupele într-o zi.

| zăGhost a răspuns (pentru Stefan_Stefan_2002_hEqU):

Mi se pare cam hardcore daca nu ai mai facut sala inainte. Dar na, fiecare cat simte ca poate solicita muschii.

| Stefan_Stefan_2002_hEqU explică (pentru zăGhost):