| DMegatron a întrebat:

Salut sunt Dragos, sunt clasa a opta si nu stiu ce sa fac mai departe!
Deci am probleme asa...
1.Sunt elev de 9 si 10, fac ore suplimentare cu profii mei de mate si romana si sunt pregatit la examen chiar daca la simulari am dat-o balta din cauza emotiilor. Cum scap de emotii?
2.Ce liceu sa fac mai departe? Eu consider ca scoala trebuia sa ma pregateasca pentru asta dar n-a facut-o,in schimb m-a chinuit ani de zile cu informatii inutile. Ma rog n-are rost sa vorbesc de asta caci faptul e consumat! Chiar nu stiu unde sa merg, imi puteti da o lista cu profile de licee si ce meserii provin din acestea?
MULTUMESC!

3 răspunsuri:
| Steregoi a răspuns:

Informatica.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

1. Ar trebui sa intelegi ca e un test ca orice alt test la care ai luat doar note de 9 si 10. Rolul simularii e sa te pregateasca si emotional, vei reusi oricum sa iti gestionezi mai bine trairile la examenul real.
2. E adevarat, scoala ar fi trebuit sa te pregateasca si sa te ajute sa-ti descoperi calea. Din pacate sistemul de educatie e imbeci, asta e.
Eu cred ca ar trebui sa imi spui ce informatii ti s-au parut inutile, pentru a intelege mai multe si a te putea ajuta cumva.

| PsyhoChild a răspuns:

Sunt tot in clasa a 8 a.
Nu ai de ce sa ai emotii cand sti ce sa scrii.
Cand spui ca ei nu te-au pregatit cum se cuvine imi pari putin rasfatat dar nu in intregul sens al cuvantului.
Esti elev de 9 si 10, faci ore suplimentare si spui ca nu te-au pregatit?
Fiecare informatie pe care o inveti in scoala este cultura generala mai putin Biologie, Matematica si Romana.Acestea ar fi bine sa le sti.Toate materiile sunt importante...mai putin TEHNOLOGICA.mi se pare banal sa pierzi timpul unor copii pentru ai invata cum se baga un bec in priza.
Totul tine de cultura generala si toate te vor ajuta in viata.
Acum despre licee du-te la un liceu pe un profil care iti place.
Profilele sunt asa: