| CamAnonim a întrebat:

Sincer:
Ai cumparat vreodata ceva de la Second-Hand?
Eu zic si fara rusine ca da, de ce nu? Nu sunt tot haine? Cu o spalare 2 se fac ca noi si plus ca sunt si de firma unele

Răspuns Câştigător
| Șttefania a răspuns:

Nu prea, insa sunt de acord cu asta!

8 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu, prefer sa am cateva haine, simple si ieftine, dar ale mele, fara sa ma gandesc ca pot lua cine stie ce boli dupe ele (sa fim, seriosi, nu le poti spala pe toate la temperaturi de peste 95% si programe de peste 2 ore ca sa le dezinfectezi). In magazinele second-hand miroase urat, a statut si a jeg, cand vad maldarele alea de haine aruncate de alti, ma simt ca si cum as cotrobai in gunoaie. Mai bine saracia mea curata si demna.

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Byank, glumesti? Cheltuiesti atatia bani pe haine? Eu am 32 de ani, sunt medic, asistent universitar si am 3 perechi de pantaloni. Port una 3 zile, apoi o spal si tot asa. Atata timp cat sunt curate si nu sunt rupte, nu ma judeca nimeni. Ar fi penibil sa o faca. Traim intr-o lume in care conteaza in primul rand omul si nu hainele.
Si cum dezinfectezi tu hainele? Nu se strica? Ca sa le dezinfectezi trebuie sa te asiguri ca stau macar doua ore in apa foarte fierbinte 95-100 de grade cu mult detergent. Fie le pui in masina de spalat la un program lung si la temperatura 95 de grade, fie le fierbi doua ore intr-o oala cu solutie concentrata de detergent. Apoi trebuie calcate cu fierul foarte fierbinte. Asa reusesti sa omori cam 99% din germeni (mai raman ciuperci, germeni incapsulati). Tu faci asta cu toate hainele pe care le cumperi de la second-hand, sau umbli cu ele pline de mizeria celor care le-au purtat inainte?

| User a răspuns:

Prefer sa ma imbrac cu frunze de brusture decat cu haine SHstraight face

| roxanaaa a răspuns:

Eu sincera sa fiuthinking stiu ca am luat cand eram mai mica. si nu stiu pana mea ' toti zic ca e o rusine. nu haina face pe om oh go on

| byank1000 a răspuns: