| Anonimgirltpu a întrebat:

Specia umana se indreapta spre o prostire. Inteligenta nu mai face parte din selectia noastra naturala. Azi un mediocru, care merge numai prin cluburi, nu frecventeaza scoala sau se drogheaza etc, are mai multe sanse de reproducere decat un om inteligent care mai sta in casa sa citeasca o carte. Voi ce parere aveti despre acest subiect?

9 răspunsuri:
| sublime89 a răspuns:

Asta se intampla cand ai o societate compusa in cea mai mare parte din astfel de "mediocri". Selectia naturala s-a facut tot timpul dupa principiul "cel mai bine adaptat mediului supravietuieste si se inmulteste". Cine sa fie mai bine adaptat unui mediu compus din mediocri decat cei care sunt medicori?

| CinevaNou a răspuns:

Eu cred ca mai degraba o sa ajungem o tara de tigani asistati social si cersetori.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Total de acord-asta e realitatea in care traim...din pacate!

| fadnox a răspuns:

N-am
si ce reproducere?

| Ruxandra15 a răspuns:

Felicitari. In sfarsit un om care gandeste. Specia umana deja a ajuns la prostie curata. Mediocrii adica prostii tari ne iau pe noi cei care stam acasa si mai citim o carte nu stiu ce in batjocura. Dar eu am inceput sa nu ii mai bag in seama. Traim in Romania ce pretenti sa ai de la un popor care traieste in preistoric? Nimic nu ne deosebeste de animale, suntem la fel ca ele. Noroc ca tehnologia e evoluat ca daca nu acum eram in pesteri. Sti ce stie lumea in ziua de azi? Doar droguri, chiul, sex etc. Asti-a suntem asti-a defilam si dupa ne plangem ca vai noi de ce suntem o tara nu stiu cum.

| rememberme24 a răspuns: