anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am făcut de dimineață un test Covid care a ieșit pozitiv.
E formă ușoară.
Știu că ar trebui să anunț medicul de familie dar problema este că eu nu sunt asigurată, deoarece momentan nu sunt angajată iar medicul de familie nu vrea să-mi ofere consultație din această cauză.
În momentul de față medicul de familie nu știe că am Covid.
Cui să mă adresez în cazul acesta?
Să anunț totuși medicul de familie?

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
Răspuns Câştigător
| Dintrebare a răspuns:

Suna la DSP pentru ca ei trebuie anuntati si de acolo o sa iti zica sa anunti si medicul de familie. Oricum medicul de familie nu iti da nimic, decat pastile pe care oricum si farmacistii stiu sa le dea. Daca cumva te simti rau suna la 112. Multa sanatate si sa te faci bine curand

13 răspunsuri:
| corbulalbrosu a răspuns:

DSP-ului teritorial de care apartine localitatea in care locuiesti. Multa sanatate!

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Medicul de familie este cazul să îl anunți dacă ești înregistrată la el, ca să treacă în fișa ta medicală și să îți dea îndrumări terapeutice. Medicul de familie la care nu ești înregistrată, care poate fi oricare, te va consulta contra cost.

| Simpatic a răspuns:

Ai facut test PCR sau de asta de uzina, daca nu e PCR nu m-as increde in rezultatele sale.