| Oana33 a întrebat:

TPU, am 19 ani, sunt student si in momentul asta am venit acasa la parinti. Am inceput sa am tot felul de atacuri de panica, sa devin anxios, ceea ce e chiar o problema pentru mine. Nu am mai experimentat niciodata asa ceva. Izolarea asta ma termina. Simt cum ma doare in piept si ca nu am aer sa respir, eu am zis ca asa sunt atacurile de panica, dar efectiv nu am avut nicidata pana acum vreunul si nu am cu ce sa le compar.
Cum trec de nebunia asta? Cum sa imi revin?

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
7 răspunsuri:
| GabiDumitrescu a răspuns:

La parinti locuiesti in dulap cumva? Nimic nu te opreste sa iesi in fiecare zi sa dai ture de cartier. Iti faci frumos o declaratie in care treci activitate fizica individuala si te apuci sa pedalezi - la propriu sau la figurat. Sanatate!

| Trex157et777 a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Cred ca traiesti in alta țară! Aici politistii fac concurenta cine da mai multe amenzi!

| Trex157et777 a răspuns:

Asta e frate! Asa ma simt si eu!

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Trex157et777):

Daca nord-estul Romaniei e alta tara, ai dreptate. Totusi, Iasul e inca parte a Romaniei. Serios acum, NU ARE CE SA ITI FACA NICI MAMA DRAQ daca ai declaratia aia la tine - merge bine-mersi si pe telefon, eu cand am aratat-o pe telefon l-a interesat sa fie data curenta, nu s-a uitat deloc la traseu si la semnatura.

| SimonaPSI a răspuns: