| onlyme_5074 a întrebat:

Am luat timp de un an anticonceptionale si acum o luna de zile le-am intrerupt... in ziua in care trebuia sa-mi apara menstruatia adica in 30 decembrie (ultima menstruatie a fost in 2 decembrie dupa care am intrerupt pastilele )am avut contact sexual neprotejat, el nu a ejaculat in mine tocmai pentru ca nu se recomanda dupa ce lasi anticonceptionalele. Menstruatia inca nu mi-a aparut si deja sunt 6 zile de cand intarzie.
pe scurt intrebarea mea e daca sunt insarcinata sau am o simpla dereglare.
Va multumesc si astept raspunsuri

8 răspunsuri:
| lolylolypops a răspuns:

Poti sa fii insarcinata! Fa-ti un test!

| radante a răspuns:

A trecut prea putin timp pentru test, cresc sansele sa nu iti dea rezultatul corect. Lasa sa treaca vreo 10-15 zile de la data de 30 decembrie si daca nu-ti vine pana atunci fa un test de sarcina. Sansele de sarcina sunt minime, cel mai probabil sunt dereglari hormonale. Relaxeaza-te si va veni el.

| onlyme_5074 explică (pentru radante):

Adevarul sunt super stresata, pentru ca mereu am folosit anti, perzervativul si acum s-a intamplat.initial am zis ca fiind in ziua in care trebuia sa-mi vina menstruatia ....am zis sa nu ma stresez sa iau pastila de a doua si mai ales ca nici nu a ejaculat in mine...dar acum trec zilele si ma gandesc la acea posibilitate de a ramane.sad cu toate ca, contactul a avut loc atunci adica inainte de menstruatie cum era normal sa apara cand foloseam anti, dupa ce am luat un an de zile anticonceptionale, si

| onlyme_5074 explică (pentru onlyme_5074):

Efectiv sunt plina de stres.In perioada aceea m-a prins si o gripa f urata. sa fie si asta o contributie pe langa faptul ca am renuntat la anti...si sa am o dereglare hormonala si sa nu aiba vreo legatura cu vreo sarcina?

| radante a răspuns (pentru onlyme_5074):

Stai linistita, nu cred ca ai ceva. Nu se ramane insarcinata chiar atat de usor. Dereglari hormonale, frig, schimbarea dietei, efort, medicamente, toate astea pot declansa intarzieri.

| Vix999 a răspuns (pentru onlyme_5074):

Daca ai intrerupt pastilele in jurul datei de 2 decembrie oricum nu aveai voie sa iei pastila de a doua zi.Asta una la mana.
Doi la mana, in momentul in care intrerupi anticonceptionalele ai automat o dereglare. Nu mai e valabila data la care trebuia sa vina.
Mai asteapta putin.

| onlyme_5074 explică (pentru Vix999):

Ati avut dreptate...multumesc mult oricum pentru raspunsuri.A venit si se pare ca e doar o dereglare.Multumesc ca m-ati ascultat si ca v-ati facut timp sa-mi raspundeti.O seara frumoasa

| MeandYou123 a răspuns:

Mie mi-a intarziat si 2 saptamani din cauza ca am racit jos.Am mai spus.