| DeliaMaria32 a întrebat:

Buna, am 18 ani și sunt eleva în ultimul an de liceu. Relația cu familia mea deși pare destul de ok nu e,tatăl meu are niste probleme cu bautura,bea aproape în fiecare zi,făcând scandal și urland uneori fiind foarte strict,cu mama mea mă înțeleg mult mai bine. Problema e că acum un an și ceva am cunoscut un băiat cu care tot vorbind am ajuns sa ne iubim. A fost totul frumos doar că din cauza tatălui meu nu am reușit să ies cu băiatul respectiv, acesta fiind și motivul despărțirii. In fiecare zi imi zboară gândul la el și mă învinovățesc mereu pentru despărțire deși a trecut mult timp de atunci. Eu încă îl mai iubesc dar el sigur a trecut peste. Mi-e greu ca in fiecare zi sa par fata aia veselă iar seara sa plâng incontinuu. As vrea sa am curajul sa îi spun tot dar nu știu dacă mai are sens. Am incercat sa nu mă mai gândesc la el, sa nu mai fac lucruri care sa îmi aducă aminte de el dar toate astea sunt in zadar. El ar fi fost prima mea iubire și poate de asta sufăr atât de tare. Daca mi-ați putea da un sfat cum sa trec peste aceasta situație sau ce as putea face mi-ar fi de mare ajutor! Mulțumesc.

5 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Bună Delia! Daca ai numarul lui de telefon suna l, intreaba l ce mai face, sau daca nu ai curaj sa il suni, sigur are whatsap, scrie i un mesaj intreaba l ce mai face daca i si mai amintește de tine, îi spui cum te cheamă, îi mai scrii despre tine si vezi el ce zice, poate el are pe cineva dar asta nu stii decat daca discuti cu el. Mult succes.

| DeliaMaria32 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Nu am curajul necesar nici sa ii scriu

| Violleta2022 a răspuns:

Singurul sfat pe care ti-l pot da acum, este sa pui mana pe invatat, ca ai BAC-ul si timp nelimitat dupa aceea, sa-ti gasesti un iubit.
Ce a fost in trecut este demult terminat si incheiat, deci nu are sens sa faci o obsesie din ceva care nu mai exista.

| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns: