| Inonsai a întrebat:

Bună, am 19 ani și sunt elevă la liceu. De 1 an și ceva mă masturbez fără a-mi introduce degetele sau vreun obiect în vagin dar acum câteva zile m-am decis să încerc să-mi introduc degetul din mijloc înăuntru însă n-am putut aproape deloc deoarece am simțit durere și usturime încât am izbucnit în lacrimi, n-am putut să introduc nici măcar vârful degetului, și mă întreb... de ce doare și ustură? Acum îmi este frică să fiu penetrată de un bărbat, mă gândesc că mă doare doar încercând cu degetul darămite să fiu penetrată de un penis care e mult mai lung și mai gros decât un deget... E ceva în neregulă cu vaginul meu? Sau e normal să mă doară și să simt disconfort? Vă rog să-mi răspundeți sincer. Mulțumesc

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Este foarte normal sa te doara, fiindca acolo este o membrana care protejeaza vaginul si care se va rupe la prima 9sau primele) dati cand vei avea sex vaginal.
Daca baiatul va avea grija sa-ti faca un preludiu foarte bun, excitandu-te si umezindu-te foarte bine, prima partida de sex, cu ruperea himenului nu va fi atat de dureroasa pe cat iti imaginezi tu.
Este dureroasa cand fortezi, cand impingi, cand iei cu forta, dar cand esti excitata la maxim si umezita, s-ar putea sa nu mai fie atat de dureros si chiar sa simti un pic de placere. Cat despre disconfort va exista, dar va fi minor si va dispare dupa urmatoarele penetrari.

3 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

Emilian are complexe grave referitor la masturbare. Vorbeste prostii.

| Emilian65 a răspuns:

Ca sa numai ai dureri si disconfortul de care vorbesti nu te mai masturba.

| Dintrebare a răspuns: