| Raul199612 a întrebat:

As dori sa ma ajutati si pe mine cu ceva... va rog sa ma ajutati si pe mine si sa fiti foarte sinceri si sa nu radeti o sa ma prezint sa va fie mai usorhappy

Ma cheama Raul, sunt din Craiova si am 15 anihappy si pe facebook este o fata care o plac mult. Vorbesc in fiecare zi cu ea, are incredere in mine, imi zice toate problemele ei si incerc mereu sa o ajut si imi spune ca sunt un baiat foarte bun, si cateodata ma ajuta si ea pe minehappy Ieri am recunoscut ca o plac putin si ea e cam rusinoasa asa de felul ei si de aceia apelez la voi sa ma ajutati happy dupa cum spuneam Aseara am recunoscut si mi-a zis in felu urmator. Ai vrea sa ne intalnim maine? si am zis sigurhappy si mi-a spus ea unde sa vin si ora... ca ascpat la 2 si ne intalneam la 5happy. Ideea e ca nu prea stiu despre ce sa vorbesc cand ma intalnesc cu eahappy sunt incepator si chiar o plac mult.

Spuneti-mi si mie va rog despre ce sa vorbesc si cum reactionez pentru ca nu vreau sa o iau tarehappy vreau sa fiu si sai dovedesc ca poate avea incredere in mine happy Deasta as vrea poate imi puteti spune despre ce sa vorbesc cu ea

PS: Cand ma intalnesc cu ea prima data o sarut pe obraji? sau cum sa fac, si la plecare la fel ce imi recomandati va roghappy

Funda+Vot :*

Răspuns Câştigător
| WildLatte a răspuns:

Ti-am lasat un mesaj in privat.

10 răspunsuri:
| besleaganicolaecosmin a răspuns:

O floare, un pupic pe obraz, cauta sa intrebi ce subiecte preferate are, iar daca uiti spune-i care sunt ale tale

| Raul199612 explică (pentru besleaganicolaecosmin):

Pai eu nu prea am stat deloc cu e ain relaitate, decat pe mess

| besleaganicolaecosmin a răspuns (pentru Raul199612):

Asa si nu stii cum arata?

| Raul199612 explică (pentru besleaganicolaecosmin):

Ba da dar noi nu prea ams tat impreuna, prin prieteni am stat... pe facebook vorbeam mult

| WildLatte a răspuns: