| luvmariaaah a întrebat:

Buna,TPU! Am o problema si sunt confuza.Sunt eleva in clasa a8-a si invat la un liceu.La mine in scoala este un baiat in clasa a 12-a pe care il plac atat eu, cat si una dintre prietenele mele cele mai bune, desi nu recunoaste.Baiatul flirteaza cu mine chiar de fata cu prietena mea, iar pe mine ma amuza uneori situatia.Problema este ca el mi-a propus sa iesim in oras,dar sunt reticienta din pricina prietenei mele,dar si din cauza reputatiei lui (toate fetele sunt in limba dupa el, iar el nu e genul de baiat care se implica intr-o relatie serioasa).Ce sa fac?

Răspuns Câştigător
greece12
| greece12 a răspuns:

Sa-i urezi bafta la bac si sa-i explici ca esti mult prea preocupata de viitorul tau ca sa ai timp de intalniri.
Fii putin realista si gandeste.
El,indiferent ce-ti spune,va pleca din liceu,la anul nu va mai fi acolo.
Te-a vazut,i-ai placut,ti-a propus sa iesiti,nu e nici indragostit,nici mort dupa tine,doar isi exerseaza talentul de seducator si pe tine.
Ca sa nu-ti faci reprosuri si sa nu ai nici probleme cu prietena ta,refuza-l frumos,ca o fata cuminte.
Si stii de ce?
Daca ii placi,mult,mult, va face iar propunerea sa iesiti-si atunci, te sfatuiesc sa te duci.
Daca nu va insista, insa, inseamna ca am avut dreptate.
happy

5 răspunsuri:
| Th3AbSinTh3 a răspuns:

Gaseste unul mai tinerel laughing
iti spun ca eu nu m-as uita la o fata cu un an mai mica decat mine pentru ca e imatura, dar la una cu 4 ani mai mica...
probabil esti mai dezvoltata si baiatul asta vrea si el o virgina laughing)
vezi ce faci

| shadow72 a răspuns:

Vezi sa nu stea cu tine mai mult de 2 saptamani...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca chiar iti doresti sa iesi cu el, sa incerci ceva, vorbeste cu prietena ta. Spune-i care e situatia, explica-i cum stau lucrurile si ajungeti la un punct comun. Daca nu o deranjeaza si te sfatuieste sa iesi cu el, fa-o. Dar fii atenta sa nu o zica cu jumatate de gura, sa o deranjeze, iar mai apoi sa o pierzi.