| sintga a întrebat:

as vrea sa va impartasesc nemultumirea mea si poate va dati o parere. am 17 ani, sunt o eleva buna (si nu o spun doar pentru ca e vorba de mine, sau ca m-ar supraaprecia). incerc sa fac cat mai mult bine in jurul meu, sau cel putin sa nu deranjez pe nimeni, mai ales in mod intentionat. eu sunt genul de persoana careia ii plac oamenii cu care poti discuta ceva, de la care poti invata diverse lucruri, oameni simpli si in acelasi timp foarte interesanti.happy URASC extraordinar de mult minciuna, bataia de joc nelalocul ei, si oamenii care nu traiesc decat pentru a barfi si a se baga in vietile altora. cu stupoare am constatat ca numarul lor e din ce in ce mai mare, peste tot gasesti oameni "de nimic", cu care nu poti fi prieten, deoarece nu ai cum sa ai incredere in ei pentru ca te vor dezamagi la tot pasul. acum ca sunt in vacanta de vara si am ramas aproape fara prieteni, si nu stiu ce sa cred si despre ei, daca ar trebui sa am incredere 100% in ei thinking ..ma rog. din lipsa de activitate am inceput sa stau in casa si sa invat pentru facultate de pe acum, ca am destul de invatat si asa.happy insa, uneori imi vine sa plec departe fiindca fara cineva alaturi parca nu-mi mai arde de nimic! ultimul prieten l-am avut cu 4 luni in urma, iar de unul "nou" nu se poate pune problema deoarece in oraselul in care traiesc cunosc pe aproape toata lumea, si din nefericire aceste persoane sunt in general foarte superficiale, si nu exagerez si nici nu am mari pretentii...eu mizez in primul rand pe respect si sinceritate, si consider ca restul vine de la sine. insa cum am mai spus, la ora actuala aceste peroane sunt pe cale de disparitie. singura consolare si "scapare" care ma face sa gandesc oarecum pozitiv, e viitorul, si anume facultatea, unde sper sa intalnesc oameni...normali pana la urma. big grin si acum ca sa inchei, si scuze de textul destul de mare, as vrea sa va intreb: Cati dintre voi treceti prin aceeasi situatie? si de asemenea astept orice tip d