| love96 a întrebat:

De cateva saptamani lucrez ca stewardesa doar ca fiind plecată mult timp au apărut certuri cu iubitul meu ( nu e de acord cu meseria mea). In ultimile zile mi-a dat de înțeles ca ar vrea sa ne despărțim pentru ca ne vedem puțin. Cum credeți ca as putea sa il conving ca nu vreau sa renunț nici la el si nici sa zbor?

Răspuns Câştigător
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Sarut mina! Frumoasa meserie ai ales, ai ocazia sa cunosti multi oameni importanti, asa ca nu renunta la ceea ce ai, pentru prietenul ăsta al tau, care nu te intelege, e un frustrat, gelos, in loc sa fie mindru de tine si sa te sustină in tot ceea ce faci, tot el e cu gura mare? Sigur tu de la serviciu vii foarte obosită nu? Sunt ore in sir de zboruri, dar e plăcut vezi altă lume. Daca el continua scandalurile si reprosurile lasa l, e m ai importanta meseria ta decit el, barbati gasesti pe toate drumurile, dar asa un serviciu m ai greu, scuza mi indiscretia, ce varsta ai, si de unde esti? Multumesc.

| love96 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Am 19 ani... Si locuiesc in Spania de vreo 3 ani.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru love96):

Multi inainte.

18 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Si pilotii de avion sant frumosi te dai la ei si nu mai ai nevoie de gagic, lui ii trebuie una sa fie pe langa casa poate e prea sensibil sufleteste. Tie ti-ar conveni sa ai un barbat care e sofer pe autobuz in oras sa se scoale dimineata la 4 si sa vina a 2 dupa masa acasa apoi seara pleaca la 2 si vine la 12 noaptea? Fara chef de a face ceva in casa si de abia zice un cuvant... asa e meseria mea si nu imi doresc ceva stabil cu o femeie. Tu la fel poti proceda.

| DeeaMarry a răspuns:

Daca asta e ceea ce iti place si ce iti doresti sa faci, iubitul tau ar trebui sa te sustina. Sau sa plece cat mai repede, astfel incat tu sa iti poti gasi pe cineva care sa te inteleaga.

| Astaeparereamea a răspuns: