| TheError a întrebat:

Bună ziua. Am si eu o problema. Cu cateva luni in urma, soacra mea (44 de ani) ma tot suna ziua pe apel video cand eram la munca. (Lucrez ca sofer si stia ca pot pune telefonul in suport si sa vorbim). Chestia este ca ma suna in fiecare zi, uneori si de doua, trei ori pe zi. De fiecare data imbracata mai provocator (decoltee, tricouri prin care i se vedeau sfarcurile, fustite scurte, etc). Vazand asa am decis sa nu ii mai raspund, intr-un final renuntand sa ma mai sune. Acum de cateva zile a inceput iar sa ma sune dar chestia e putin mai agravata. Imi spune chestii intime, mie fiindu-mi rusine. Evit sa vorbesc despre asta, dar ea continua zicandu-mi sa nu imi mai fie rusine si etc. Ea ca femeie arata foarte bine pentru varsta ei si cred ca si socrul meu e un barbat ok (din punct de vedere al masculinitatii)
A mai patit cineva asa ceva? Ce este de facut?

Eu am 25 de ani si sotia mea 24.

14 răspunsuri:
| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Este clar ca te atrage și vrei sa faci sex cu ea...altfel nu aveai nici un dubiu

| TheError explică (pentru VerginicăVacăGrasă):

Daca ai vedea cum arata... Oricine ar vrea.

| VerginicăVacăGrasă a răspuns (pentru TheError):

Certo frate dar niciodată nu va face fata unei domnișoare tinere

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Vorbeste cu sotia ta si spune i cum se poarta mama ei cu tine nu este normală atitudinea soacrei tale, poate vrea sa se dea la tine si sa te desparta de fata ei spunînd ca tu te ai dat la ea (la soacra).

| ania a răspuns:

E total deplasata. Fii perseverent în a o evita și ignora.

| ania a răspuns:

Nu- i mai răspunde.

| Violleta2022 a răspuns:

Soune-i adevarul!

| sierra1 a răspuns:

"Ce este de facut?"

doamna ta știe povestea?

| TheError explică (pentru sierra1):

Clar ca nu

| sierra1 a răspuns (pentru TheError):

Deci nu e o problemă, nu te deranjează (deși ar trebui), te complaci in situația descrisă

| blackann a răspuns:

Las-o sa ti-o suga.
Dupa compari si alegi.