| Annellise a întrebat:

Merita sa risc? Sunt studenta in Marea Britanie, tocmai am incheiat ( cu 3 luni in urma) o relatie serioasa de 4 ani...pentru ca nu am mai avut sentimente pentru el. L-am cunoscut pe `Alex` si ne-am petrecut sarbatorile impreuna in Romania, nu am simtit niciodata ce simt pentru el acum! Din pacate el este la lucru in Germania, eu in Uk cu facultatea.nu stiu ce pot face ca sa fiu fericita. Radiez de fericire doar cand ma suna, cand ii aud vocea tresar si sunt foarte zambitoare cand imi scrie cate ceva. Nu vreau sa ma indragostesc si mai tare pentru ca imi este teama sa nu sufar; vreau sa incerc sa fiu constienta. El mi-a spus ca e dispus sa faca orice pentru mine, si ca nu conteaza in ce colt al lumii ne afla: Germania, Romania sau Anglia caci lupta pentru mine si vine dupa mine oriunde. Nu vrea sa ma piarda. (ne cunoastem de 1 an jumate, fiecare a avut cate o relatie de lunga durata insa: esuata). Stiu ca voi fi foarte implinita alaturi de el... dar cum fac fata distantei? Merita sa risc. si sa incep sa il iubesc? Va multumesc anticipat pentru orice raspuns sincer!

Răspuns Câştigător
| anss23 a răspuns:

Merita sa-i dati o sansa relatiei dintre voi, mai ales daca este si el dispus sa incercati.Nu da cu piciorul la ceva ce ar putea fi un lucru frumos, mai ales ca dupa ce iti termini studiile te poti muta cu el in Germania.

| Annellise explică (pentru anss23):

Iti multumesc mult de tot pentru comentariu. Vroiam sa votez raspunsul tau.insa imi spune ca am statut de junior si nu am dreptul...cum scap de acest statut? Multumesc inca odata, nici nu ai idee ca mult ma ajuta parerea ta happy

11 răspunsuri:
| Ecea a răspuns:

Buna! happy