| jasminenoir a întrebat:

Ok, stiu ca sunt multe intrebari de genul asta si chiar nu as vrea sa va impovarez si cu a mea, dar simt ca am nevoie de mai multe pareri.
Deci, povestea mea este ca pe 15 ianuarie am facut sex protejat, insa prezervativul s-a rupt si partenerul meu a ejaculat in mine. Mentionez ca eram cu 5 zile inainte de menstruatie, pentru ca pe 20 asteptam sa vina. Asa, dupa experienta nefericita am fugit la baie si m-am spalat. A doua zi, dupa aprox. 5 ore am luat Postinor, iar a doua pastila la eact 12 ore dupa prima.
Stiu ca nu a trecut nici o saptamana de la incident, dar vreau sa aud si parerile voastre. Este posibil sa fi ramas insarcinata?

Răspuns Câştigător
| raspunz a răspuns:

Lumea spune numai prostii pe aici, caută informații autorizate, nu tâmpenii spuse din experiențele altora. Eu sunt medic, am să te informez corect. Faptul că erai cu 5 zile înainte de menstruație nu înseamnă că nu puteai să rămâi însărcinată, poți să ai ovulație în ORICE moment al lunii, chiar și în perioada menstruației, așa că metoda calendarului este cea mai sigură metodă de a rămâne însărcinată laughing Ai făcut foarte bine că ai luat Postinor, pentru că orice contact sexual neprotejat poate produce o sarcină, asta chiar dacă partenerul ejaculează în afara vaginului. După câte spui ai luat pastila corect, deci riscul de sarcină este 0! Totuși pentru siguranță poți face un test de sarcină dacă menstruația întârzie cu o săptămână. După cum spuneai și tu, Postinor nu e o metodă contraceptivă de uz curent, dar e bună pentru urgențe. Mai nou a apărut o pastilă care se poate utiliza până la cinci zile după un contact sexual neprotejat, dar e foarte scumpă. Oricum, să apelezi la asta doar în caz de urgență, pentru că dă peste cap echilibrul hormonal, se poate chiar să întârzie menstruația din cauza pilulei de a doua zi. Sexul neprotejat este periculos, pentru că se pot transmite boli cu transmitere sexuală foarte grave. Să îți alegi bine partenerii, de preferat e să aibă