| Rukhsandra a întrebat:

Sunt bune anticonceptionalele? Avantaje si dezavantaje

Răspuns Câştigător
| Crisu_7532 a răspuns:

Anticonceptionalele sunt bune doar daca sunt prescrise de medicul ginecolog si doar pentru un anumit timp.
Inainte de a lua anticonceptionale se recomanda un control ginecologic deoarece medicul ginecolog este cel mai in masura sa-ti recomande niste pastilute potrivite organismului tau. Din cauza concentratiilor diferite de hormoni, pastilele anti-conceptionale luate de capul tau iti pot provoca dezechilibre hormonale. De asemenea, anticonceptionalele nu te protejeaza de o boala cu transmitere sexuala asa ca, daca nu ai un partnere stabil si sanatos ci intretii relatii sexuale cu mai mult/diversi parteneri, se recomanda prezervativul tocmai pentru a te feri de o astfel de BTS. Anticonceptionalele folosite o perioada indelungata de timp iti vor ingreuna procesul de a ramane insarcinata atunci cand te vei hotari sa ai un copil.
Per total, este bine ca incerci sa te protejezi. Du-te la un ginecolog pentru a nu avea probleme de sanatate mai tarziu. Si, daca nu ai un partener stabil, foloseste prezervativul pentru aceste pastilute nu te feresc de bolile cu transmitere sexuala. Si problema este ca multi baieti/barbati sunt doar purtatorii unor astfel de boli, fara nici un fel de simptome, Astfel, ei cred ca sunt perfect sanatosi, te conving pe tine sa faci sex neprotejat si apoi te trezesti cu un puiut de candidoza. asa ca protejeaza-te ca e sanatatea ta in joc.

6 răspunsuri:
| Corina a răspuns: