| Sara2 a întrebat:

Sunt la prima luna de anticonceptionale, dupa a 8 pilula inghitita (luate negresit la aceeasi ora) am avut un contact sexual neprotejat, sunt protejata dupa a 8 pilula din primul blister? le-am luat incepand cu prima zi a menstruatiei
si inca o intrebare, din a 2 luna cand trebuie sa ma protejez si cand nu? (sunt date de medic dar totusi imi fac griji)

4 răspunsuri:
| ColaCola a răspuns:

In primul rand erai protejata din prima zi pentru ca l-ai luat din prima zi de menstruatie.Nu se mai aplica regula de 7 zile.Regula se aplica daca le iei(nu CONTEAZA daca e pentru prima data) in oricare alta zi a ciclului.
Erai protejata.
Daca le iei corect,fara antibiotice, barbiturice, antidepresive, tratamente anti-hiv sau antidepresivele, fara sa ai diaree severa(mai mult de 4 scaune apoase), fara a manca grepfruit si fara a bea suc NATURAL de gref, nu E-urile alea cumparate din market sau fara a bea ceai de sunatoare sau oricare alt tip de ceai ce contine sunatoare, daca eviti astea esti protejata non-stop + in pauza.

| butterfly27 a răspuns:

Buna.Dupa primul blister, esti protejata, adica dupa prima luna, in a doua luna poti sa fcai neprotejat.Adica eu asa am facut si nu s-a intamplat nimic.Nu stiu ce sa zic dupa a 8-a pastiluta... pupici

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

În primul rând ar fi trebuit să ne spui ce tablete anume iei!

Dacă vorbim aşa la cazul general, e cam aiurea...

În general, la începerea tratamentului, după a 7-a zi eşti "protejată" ( în primele 7 zile TREBUIE protecţie suplimentară )!

Apoi, dacă le iei corect ( şi cu acea "pauză" între blistere ), în a 2-a lună eşti COMPLET protejată, indiferent de zi - NU mai trebuie "protecţie" suplimentară în primele 7 zile!

Trebuie să te protejezi SUPLIMENTAR doar dacă uiţi să iei o pastilă mai multe ore ( la unele 8 ore, altele 12, etc.; depinde de tipul tabletelor ) sau dacă vomiţi la 2-4 ore de la administrarea tabletei, etc.