| Lale_2033 a întrebat:

A facut cineva microeconomie si macroeconomie la facultate? Cum sunt cursurile si in principiu ce se face la cursurile astea (exercitii, ceva? ).
Stiu ca intrebarea asta ma face sa par prostuta, dar eu sunt studenta in ultimul an la Comunicare si Relatii publice si nu ma asteptam sa fac economie, mai ales ca mereu am fugit de tot ce tine de partea reala. Am facut management, tehnici de negociere, PR, comunicare, publicitate, dar de ce si micro si macroeconomie? PArerea mea e ca se fac prea putine materii cu adevarat utile si prea multe de umplutura.

10 răspunsuri:
| Ruxy a răspuns:

Eu am facut in anul I de facultate si vreau sa spun ca sunt 2 materii destul de importante, daca nu printre cele mai importante, care te vor ajuta sa inveti sa gandesti orice problema din punct de vedere economic. La mine a fost mai greu, ca nu am avut profesori tocmai ok, dar am invatat singura din carti.
Despre materie, pot spune ca e o parte de teorie, cu definitii, principii si una cu aplicatii, formule, probleme, grafice de interpretat...big grin
Bafta!

| Brotacelu a răspuns:

Si eu am facut in primul an, iti pot da cursurile daca vrei si esti din Bucuresti

| Lale_2033 explică:

Da Vlad, dar e frustrant sa ajungi in anul 3, sa faci doar 2 materii de specialitate, sa fii obligat sa-ti iei licenta la un anumit profesor si acolo sa constati ca nu are nici-o legatura tema de licenta cu ce vroiai tu. mersi ca mi-ai explicat cu ce se ocupa, sunt intr-adevar lucruri de cultura generala, lucruri care sunt bune de stiut, dar frustrarea apare atunci cand materia apare in orar doar pentru ca prof x nu are suficiente cursuri sau cand din 7 cursuri, 5 sunt cu acelasi profesor.

| Lale_2033 explică:

Si eu sper sa scap pentru ca am ajuns sa fac drept, drept comunitar la comunicare si relatii publice si pe langa asta fac multe din materiile pe care le-au facut cei de la administratie publica, dar nimic pe Pr sau pe domeniul meu de licenta.


Cum sa nu iubesti Romania!?