| Lale_2033 a întrebat:

A facut cineva microeconomie si macroeconomie la facultate? Cum sunt cursurile si in principiu ce se face la cursurile astea (exercitii, ceva? ).
Stiu ca intrebarea asta ma face sa par prostuta, dar eu sunt studenta in ultimul an la Comunicare si Relatii publice si nu ma asteptam sa fac economie, mai ales ca mereu am fugit de tot ce tine de partea reala. Am facut management, tehnici de negociere, PR, comunicare, publicitate, dar de ce si micro si macroeconomie? PArerea mea e ca se fac prea putine materii cu adevarat utile si prea multe de umplutura.

10 răspunsuri:
| Ruxy a răspuns:

Eu am facut in anul I de facultate si vreau sa spun ca sunt 2 materii destul de importante, daca nu printre cele mai importante, care te vor ajuta sa inveti sa gandesti orice problema din punct de vedere economic. La mine a fost mai greu, ca nu am avut profesori tocmai ok, dar am invatat singura din carti.
Despre materie, pot spune ca e o parte de teorie, cu definitii, principii si una cu aplicatii, formule, probleme, grafice de interpretat...big grin
Bafta!

| Brotacelu a răspuns:

Si eu am facut in primul an, iti pot da cursurile daca vrei si esti din Bucuresti

| Lale_2033 explică:

Da Vlad, dar e frustrant sa ajungi in anul 3, sa faci doar 2 materii de specialitate, sa fii obligat sa-ti iei licenta la un anumit profesor si acolo sa constati ca nu are nici-o legatura tema de licenta cu ce vroiai tu. mersi ca mi-ai explicat cu ce se ocupa, sunt intr-adevar lucruri de cultura generala, lucruri care sunt bune de stiut, dar frustrarea apare atunci cand materia apare in orar doar pentru ca prof x nu are suficiente cursuri sau cand din 7 cursuri, 5 sunt cu acelasi profesor.

| Lale_2033 explică:

Si eu sper sa scap pentru ca am ajuns sa fac drept, drept comunitar la comunicare si relatii publice si pe langa asta fac multe din materiile pe care le-au facut cei de la administratie publica, dar nimic pe Pr sau pe domeniul meu de licenta.


Cum sa nu iubesti Romania!?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cine imi poate da si mie cursurile la micro si macro economie? Imi puteti trimite asa ceva sunt la marketing anul 1 si as avea nevoie de ela va rog daca se poate sa ler trimiiteti pe don_valy_2006@yahoo.com

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pentru cei binevoitori, as avea si eu nevoie de cursurile de la microeconomie si macroeconomie! Eu sunt anul I la Finante - ASE, si la curs nu prea inteleg nimic de la profesorul respectiv. Adresa mea de email: alingeorgian@gmail.com! Va roog mult. cine are, sa faca o fapta buna si sa mi le trimita si mie pe email! MERSI FRUMOS!

| Roxx_Roxy_1999 a răspuns (pentru anonim_4396):

Buna! As avea si eu cateva intrebari legate de finante- ASE, pot vorbi undeva cu tine?

| DontAsK a răspuns:

Eu am facut micro si macroeconomie anul trecut.Se fac si exercitii, dar destul de putine fiindca e multa teorie.In principal vei invata pietele, muncii, capitalului s. a., despre infaltie, somaj, iar la micro despre elesticitati ale cererii, ofertei... e putin complicat, dar sunt niste chestii utile mai ales daca faci o facultate de stiinte economice, cred ca sunt niste lucruri de baza pe care trebuie sa le inveti din materiile astea doua, nu cred ca sunt de umplutura.Bafta.

| DontAsK a răspuns:

Si chiar daca faci facultatea de relatii publice, tot cred ca sunt niste lucruri in principal de cultura generala pe care le poti invata.

| DontAsK a răspuns:

Asta e o problema de sistem, pentru ca banuiesc faci facultate de stat. Dar e ciudat intr-adevar sa faci doar 2 materii de specialitate...doua? Nu stiu la ce facultate esti, dar sper sa iti iei licenta si sa te scapi momentan de prostia asta care se numeste invatmantul romanesc.