| Florincrap a întrebat:

Ajutor!
Ieri,un coleg de-al meu a vomitat.Ca sa scape de orice responsabilitate,m-a acuzat pe mine,stiind ca eu sunt timid,nu ma pun in gura cu altii,pentru ca imi e frica. A fost chemat domnul meu diriginte,m-a privit sfidator,incercand sa imi spuna "Hai,recunoaste,stiu ca tu ai facut.",dupa aceea spunandu-mi "Nu e crima sa recunosti. Cine a facut? Tu sau colegul?",raspunzand adevarul:colegul a vomitat. Dar toti din clasa au spus "El a vomitat",referindu-se la mine. Ei sunt aliati cu acel coleg,eu sunt singur,aliatii mei sunt profesorii.
Pentru prima data,m-am simtit singur,fara aparare. Paruse ca domnul diriginte era de partea majoritatii (cei care au mintit pe fata spunand ca eu am vomitat). Acum rusinea care se invarte (pe mine,bineinteles) e foarte mare.
Colegii au spus ca o sa ma mut in cealalta clasa,una unde este un bataus care m-a torturat,sincer sa fiu, 2 ani de zile.
Acum ma gandesc la ce e mai rau,ca domnul diriginte o sa imi dea un picior in fund,o sa zica "Afara din clasa!" si o sa ma transfere,fara voia mea,in cealalta clasa,desi e aliatul meu (de fapt, toti profesorii sunt de partea mea).
Ce parere aveti?
Multumesc anticipat.

5 răspunsuri:
| onlyme2851 a răspuns:

Nimeni nu te muta pentru asa ceva. Colegul tau e de fapt cel fricos, pentru ca nu si-a asumat responsabilitatea. Spune-le parintilor ce s-a intamplat, explica-i si domnului diriginte, mai bine intre 4 ochi.

| slayer09 a răspuns:

Poi ai putea sa stai de vb cu dirigintele tau si sa ii explici fata in fata, intre 4 ochi, cum s-a intamplat, asa cum ai scris aici, si sa ii explici ca esti cam timid si ca toti colegii te marginalizeaza...si ii explici pe indelete ce se intampla cu tine. asa ai mai multe sanse sa te inteleaga si sa nu iti faca nimic..ba chiar sa devii prieten si cu el si sa nu mai aibe incredere in ceilalti.

| Park1Suin a răspuns: