| Kutya a întrebat:

Cei care sunteti sau ati fost la Universitatea de Nord Baia Mare, ma puteti ajuta cu cateva intrebari? Nu stiu sigur daca pot fi admisa dupa ce termin liceul pentru ca pe site ul facultatii am gasit doar admitere licența si master....si as vrea sa intru la chimie, de asemenea, daca imi puteti spune ce as putea sa fac dupa ce termin facultatea de chimie? Gen meserie... pot sa lucrez in laborator sau ceva de genul? Multumesc mult!

5 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Studiile de licenta sunt acele sutudii la care poti fi admisa dupa terminarea liceului si promovarea bacalaureatului. Dupa absolvirea facultatii de chimie poti fi profesoara de chimie, chimist intr-un laborator de analize (medicale, industriale, farmaceutice) sau intr-o fabrica.

| Kutya explică (pentru Brigaela):

Multumesc multt! Ai fost acolo la facultate? Ai putea sa mi spui cum e? Adica stiu ca cineva mi-a zis ca sunt profesori naspa... si care sunt sansele sa lucrez într-un laborator? Pentru ca diriginta mea mi-a spus ca sunt foarte mici sansele si mai bine sa nu fac facultatea asta insa doar chimia imi place si sunt indecisa...

| Brigaela a răspuns (pentru Kutya):

Nu, nu am fost acolo la facultate. Nu stiu ce intelegi tu prin profesori naspa, cauta-ti o facultate unde profesorii sa vina la toate orele, sa predea cat mai mult si sa fie cat mai severi la examen, genul de facultate in care daca nu inveti bine, ramai repetent, fiindca altfel pierzi timpul inutil prin facultate. Eu cred ca sansele sa lucrezi intr-un laborator sunt mari, exista numeroase laboratoare care verifica calitatea apei, a aerului, puritatea anumitor substante, etc Singura conditie este sa fii tu foarte buna si sa termini facultatea cu note mari, printre primii

| Kutya explică (pentru Brigaela):