| Nimeni91 a întrebat:

Buna dragilor! Craiova este cel mai aproape de mine, asa ca ma gandesc sa merg acolo la facultate, din cauza ca parintii mei nu vor sa ma sustina daca sunt admisa la facultate, deoarece ei ar vrea ca eu muncesc, cat mai repede, ca sa îi ajut cu banii, asa ca aleg varianta cea mai apropiata de casa. As vrea sa stiu (daca exista printre voi studebti acolo) cum sunt conditiile caminelor studentesti si cum sunt profesorii?
Va multumesc anticipat!

5 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"ma gandesc sa merg acolo la facultate...cum sunt profesorii?"

sunt "ț" secții și specializări și de "j" ori tot atâția profi. Ce vrei concret?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Facultatea se face de acasa

| randomgui a răspuns:

Pai daca nu te sustin ei ce te intereseaza sa fii aproape de ei?

| Nimeni91 explică (pentru randomgui):

Nu ma intereseaza sa fiu aproape de ei...Alegerea mea se datoreaza, in principal, faptului ca parintii mei nu isi doresc sa ma sustina financiar(si nici moral, macar), si chiar asta mi-au spus, asa ca aleg variantele mai apropiate de casa, intrucat, cu banii stransi de mine de prin alocatie si burse, intr-un oras mai mare nu prea m-as descurca pana sa imi gasesc un loc de munca. Initial, ma gandeam sa plec in Timisoara sau Bucuresti, chiar incepusem sa ma pregatesc de admitere la drept pentru Timisoara, acolo as fi vrut cu adevarat sa merg, insa, chiar daca pare paradoxal, sunt parinti care, desi stau cu copiii lor in casa(nu ei m-au crescut), le spun" Nu te gandi ca pleci! Nu ai unde sa stai, nu ai bani, asa ca mergi la munca si vino tot acasa!". Sunt genul de parinti oribili, si stiu ca poate multi nu au posibilitati, dar altfel se simte un copil cand e macar incurajat moral, acum, ma simt ciudat si fara sperante, din cauza lor.

| TPULion a răspuns: