| rosesonfire a întrebat:

La multi ani! Am si o problema. Sunt eleva in clasa a 9a la mate-info, insa nu ma descurc deloc cu aceste materii( mie imi place ffff mult romana si cartile) si nu stiu ce sa fac pentru ca la umanurile din liceul meu nu as vrea din cauza fostilor colegi si as vrea sa plec la alt liceu, dar problema e mama care nu ma lasa nici cum sa plec la alt liceu. ce sa fac

Răspuns Câştigător
| ADA_4337 a răspuns:

Buna, eu sunt in clasa a 9-a la stiinte sociale. Sfatul meu pentru tine ar fi sa incerci sa-ti convingi mama ca mate-info nu este pentru tine, deoarece, mai tarziu ea s-ar putea simti vinovata ca te-a indrumat pe un drum gresit... poti folosi ca argument, faptul ca la facultate, materiile reale vor fi mult mai grele, si ce rost are sa le ai ca materii de baza, daca tu esti facuta pentru altceva... nu putem schimba caracterul nimanui, doar pentru ca asa vrem. Din proprie experienta iti spun ca nici eu nu ma inteleg prea bine cu mate, fizica, bio, dar la stiinte sociale nu se pune prea mult accentul pe ele. Dupa parerea mea, nu are rost sa faci ceea ce nu iti place; parintii mei m-au lasat sa-mi aleg profilul pe care sa-l urmez si mi se potriveste foarte bine. In final iti doresc multa bafta la scoala si putere de convingere! Sa nu uiti niciodata ca numai tu iti faci visele sa devina realitate!

5 răspunsuri:
| Anddrea a răspuns:

Incearca sa-i aduci argumente mamei tale. Mai ales daca ea te-a pus sa dai la mate-info ii poti spune ca din cauza ei s-a intamplat asa. Daca tu ai vrut inseamna ca esti destul de buna si sa te mai gandesti. Poti vorbi si cu psihologul scolii. Nu e nicio rusine. Te va ajuta mult.

| Anddrea a răspuns:

N-ai pentru ce. Ma bucur ca te-am ajutat si sper sa gasesti o solutie :*

| ADA_4337 a răspuns:

Mersi pentru. fundita laughing)

| frape22 a răspuns: