| 24Maria a întrebat:

Buna seara,T P U! As vrea sa ma inscriu la o facultate,dar nu stiu care. De asta am nevoie sa ma ajutati voi. Care este cea mai buna,cea mai usoara,cum sunt profesori, se da examen la inceput sau nu, si din ce, taxa ..chesti de genul asta. Multumesc!
P.s: Funda.

Răspuns Câştigător
| Byana a răspuns:

Nu stiu care sunt preferintele tale,dar am sa incerc sa-ti dau un raspuns.
Sa le iau pe rand,asa cum le-ai spus tu : Clar cea mai buna facultate,unde profesorii chiar isi dau interesul ca studentii sa iasa cu anumite cunostinte din domeniu,nu este cea mai usoara,indiferent de profilul ei.
Cele mai usoare (desi e impropriu spus) sunt facultatile cu profil umanist. Profesorii difera de la oras la oras,de la universitate la universitate, de la facultate la facultate. Sa-ti dau un exemplu : Daca la Facultatea de Litere din cadrul UB sunt profesori de top, iti dai seama ca de aici vor iesi cei mai buni absolventi fata de celelalte facultati de Litere, pe locul doi s-ar clasa Clujul.
Depinde de facultate, dar la majoritatea facultatilor admiterea se face pe baza de dosar.
Taxele sunt de la 2000 ron/an si pot ajunge si la 12000 ron/an (la medincina cu predare in limba engleza).
In concluzie pentru tine cred ca ar fi bun un profil umanist,iar daca vrei sa ai profesori foarte buni vino in Bucuresti,la genul asta de facultati se intra mai mult pe baza de dosar (cu mici exceptii - Facultatea de Comunicare si Relatii Publice,la SNSPA - aici la toate facultatile se da examen de admitere - romana, engleza, geografie, economie si cred ca mai sunt inca una sau doua materii din care iti alegi tu una pentru examen), iar taxa pe an este intre 2200 ron /an (SNSPA), 3100 ron/an (Universitatea din Bucuresti- UB).

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu vad scopul a ceea ce vrei tu, sa faci o facultate doar de dragul de a o face si atat.

| HardCore7750 a răspuns:

Asta depinde de tine, ce facultate iti place si de cat de bine inveti