anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna seara TPU,

Sunt student la o facultate privată dintr-un oraș mare din vestul tarii in domeniul calculatoarelor si tehnologiei informatiei, în ultimul an de studiu.
Datorita faptului ca lucrez iar jobul ma obliga la deplasări lungi si din ce in ce mai dese, nu am timpul necesar sa imi fac singur lucrarea de licență. Așa că dacă este cineva care a mai apelat la ajutor specializat în vederea realizării lucrărilor de licență si ați fost mulțumiți de lucrare, nu ați avut probleme cu ea( ex. Plagiat, autorul sa nu iti ofere dreptul de proprietate al lucrării ci doar dreptul de utilizare personală, etc); v-as fi recunoscător dacă mi-ati putea recomanda un site serios sau o firma care se ocupa cu asa ceva.

Este o intrebare serioasă și v-as ruga sa imi oferiți un raspuns serios.

Va multumesc si va doresc toate cele bune!

6 răspunsuri:
| danbnz a răspuns:

Nu o sa sa gasesti asa ceva aici!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Poți sa îți amâni licență pana ai timp sa o faci.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Nu livrezi pizza la job, nu? Daca tot platesti la facultatea aia, nu ti se pare corect sa oferi si tu un pic de seriozitate? Discuta cu un profesor sa faci proiect de licenta din ceva ce lucrezi la job sau macar ceva conex, cit sa iti foloseasca in ambele parti si sa nu iti rapeasca din timp de-aiurea. Hai, ca poti, nu fi hot!

| Iote a răspuns:

Nu cred deloc chestia cu serviciul si deplasarile.
Poti renunta la serviciu in ultimul an ca sa ai timp de licenta. Poti sa-ti iei si concediul sabatic. Ai tot dreptul. Nu trisa!

| CarcotasulVesel a răspuns:

Nu te mai deplasa cu o masina condusa de tine, ci cu trenul si o sa ai timp sa NU incalci legea si sa iti faci singur lucrarea de licenta
sau lasa-o balta

| Liviuuuuuuuuuuuuuuu a răspuns: